Zomaar weer een vreemde toestand. Als ik via IE een site bekijk, in mijn geval was dat voor het eerst een blz uit de Wehkamp folder dan kun je voor meer info een extra windowtje aanklikken en dan vervolgens de info lezen. Helaas gaat dit op een of andere manier niet meer. Die popup window verdwijnt dan dus meteen weer. In Firefox werkt het wel normaal. De popup blokkeringen staan uit althans er is niets veranderd tov van voorheen. Wie weet de oorzaak en oplossing ???
Een 'domme' pop-up blocker in je BHO's misschien?
Google op HijackThis, en zie onder BHO of er iets 'vreemds' staat.
Google op HijackThis, en zie onder BHO of er iets 'vreemds' staat.
You can't have everything. Where would you put it?
Welke versie van IE hebben we het over? Welke software heb je verder op de PC staan die van belang kan zijn voor dit probleem? Draai je adware; een popupblocker of overactieve firewall?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Heb je laatst service pack 2 geinstalleerd?
Zie je een gele balk bovenin je venster als er een popup weg is?
Zie je een gele balk bovenin je venster als er een popup weg is?
Ik heb XP pro sp2 microsoft fire wall uit, Kaspersky virus en firewall aan. Pestpatrol aan Adaware se pro met adwatch aan.Alles aan en uitgezet geen popup toestanden aan. Firefox doet het wel
En toch blockt waarschijnlijk een van de applicaties je popups (lijkt me
). Schakel ze eens allemaal uit. Inclusief plugins van IE, zoals een Google toolbar etc.
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2005 15:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Niet te geloven adwatch deed het, sorry maar dat was wel het laatste wat ik verwachtte........al die veiligheidsprogs verneuken meer dan voorkomen
Pagina: 1