Toon posts:

Wanadoo laadt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In mozilla firefox 1 laadt deze site niet meer http://www.wanadoo.nl/

In IE doet ie t we; gewoon, alle andere sites doen t wel. k draai windows xp home.

Wat zou t probleem kunnen zijn?

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Ik heb hetzelfde probleem, FireFox blijft hangen met de melding 'Bezig met het laden van ad.doubleclick.net' in de statusbalk.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, op deze link blijft ie hangen http://ad.doubleclick.net/,
zou t met de popupkiller te maken hebben?

Verwijderd

Hier werkt hij wel in FF, al zie ik enkel een banner met die livebox.

Verwijderd

Topicstarter
Want als de link laadt in een ander venster dan geeft ie dit aan : This is a DoubleClick advertising server.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die banner met de livebox is ook t enigste wat k zie, dus laadt de site dus niet!

Verwijderd

Het stomme is; als ik de source bekijk dan staat alles er wél, maar op de een of andere manier wordt de pagina niet geparsed behalve de flash banner.

Bah, stomme designers die IE only sites maken :( .

Verwijderd

Topicstarter
De wanadoo site heeft wel altijd gewerkt, t is pas sinds kort dat ie dit doet,
hoe kunnen we t probleem nu oplossen?

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:30
Het heeft denk ik met een fout in het javascript te maken. Na het uitschakelen van javascript laadt de pagina namelijk wel (zonder die banner boven :P).

Verwijderd

Topicstarter
Hoe schakel k die uit en heeft t dan geen invloed op andere sites?

Verwijderd

Topicstarter
Ja k zie t nu ook idd, maar k laat javascript maar gewoon aanstaan, want anders laden andere sites mischien niet meer goed, wanadoo zal er zelf wel achter komen denk k toch?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 16:25
Dat probleem zal wel snel door Wanadoo worden opgelost.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:16:
Hoe schakel k die uit en heeft t dan geen invloed op andere sites?
Tools>options>web features

En ja, dit heeft zeker gevolgen op de werking van andere sites.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
webrise,

Je topic is nogal onduidelijk. Heb niet gevonden welke versie van FF je gebruikt. Of hierin proxyinstellingen staan of iets anders? De wanadoosite doet het hier prima onder FF 1.0 :)

Wat heb je al op de supportsite gevonden? wat leverde bijvoorbeeld Google of de GoT search op? We verwachten wel enige inzet van jouw kant. GoT is geen helpdesk. Ook hoort je vraag niet in Windows Operating Systems, aangezien firefox geen OS is, maar software.

Ga even aan de slag, kijk wat je op Google en GoT kan vinden, en open als je er echt niet uit komt een nieuw topic in Software Algemeen, waarin je duidelijk uitlegt wat je allemaal al hebt geprobeerd. Verzin daarbij ook een titel die je probleem goed beschrijft. Een titel als deze kan tientallen verschillende betekenissen hebben.... Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.