Doordat ik er nu eindelijk helemaal zat van was, heb ik een back-up van mn userfiles gemaakt en heel Steam dr af geflikkerd. Alles draf, geen enkele key meer in de register.
Nu dacht ik mooi maar eens te gaan herinstalleren, maar dat ging niet door.
Na de gebruikelijke "Cannot connect to steam network"-probleemoplossingen te hebben gevolgd, werkte het nog steeds niet. Wat ook vreemd is. The back-up van mIRC, kan ook opeens geen verbinding meer maken.
In cmd.exe heb ik eens een ping uitgevoerd
ping google.com
maar daar krijg ik 100% packetloss mee
Als firewall heb ik NIS2005, ik heb deze al uitgeshakeld, maar het probleem blijft zich voordoen.
Mij is verteld dat het toch nog aan "het script block" kan liggen (van NIS2005 neem ik dan aan).
Ik heb zelf ook geprobeerd om handmatig DNS servers toe te wijzen, alleen met resultaat dat heel internet vastloopt.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
En hoe kan ik dat "script block" regelen?
Bij voorbaat dank
Nu dacht ik mooi maar eens te gaan herinstalleren, maar dat ging niet door.
Na de gebruikelijke "Cannot connect to steam network"-probleemoplossingen te hebben gevolgd, werkte het nog steeds niet. Wat ook vreemd is. The back-up van mIRC, kan ook opeens geen verbinding meer maken.
In cmd.exe heb ik eens een ping uitgevoerd
ping google.com
maar daar krijg ik 100% packetloss mee
Als firewall heb ik NIS2005, ik heb deze al uitgeshakeld, maar het probleem blijft zich voordoen.
Mij is verteld dat het toch nog aan "het script block" kan liggen (van NIS2005 neem ik dan aan).
Ik heb zelf ook geprobeerd om handmatig DNS servers toe te wijzen, alleen met resultaat dat heel internet vastloopt.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
En hoe kan ik dat "script block" regelen?
Bij voorbaat dank