Toon posts:

Jewel Touchscreen calibreert niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mede tweakers. Ik heb eergisteren een Jewel 17 inch touchscreen gehaald van Computerland (no nonsense winkel die vol zit met nonsense :-) ) Inmiddels is het de derde dag dat ik de touchscreen aan praat probeer te krijgen. Bij de scherm is er een G-touch CD meegeleverd. Hierop zit de software waarmee je dus scherm kan gebruiken als een touchscreen(www.gtouch.com.tw). Erg overzichtelijk is de CD eigenlijk niet. ER zitten 2 directories op die 4 pin of 5 pin heten met software erin. 4 pins heeft o.a twee directories met een naam ET-1055USB en ET- 1255 USB. In 5 pins directory zit er ook een ET- 1255 USB.

Ik heb nu beurt om beurt alle software gebruikt echter voor geen meter opgeschoten. Bij callibratie krijg ik het bericht touchscreen not installed ..... enig idee????

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als je de mappen al niet kent heb je de handleiding ook niet gelezen ga ik van uit.

Lees eerst de installatieinstructies even door...

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 17:06
Ik zie aan je posts dat je nogal erg veel problemen hebt met computers en alles eromheen...
Met je andere problemen waar je ook topics voor geopend hebt, heb je absoluut geen zoekwerk verricht om je problemen op te lossen
Misschien dat je eerst zelf het een en ander kunt proberen uit te vinden / op te zoeken. :O

Zoals nu met het touchscreen scherm zou ik eerst eens kijken of er op de Jewel site misschien iets over te vinden is, zo niet dan zou ik Jewel een mailtje sturen of als je meteen antwoord wilt even een belletje doen... 8)

Jewel zelf heeft er waarschijnlijk veel meer verstand van, aangezien niet zo heel erg veel mensen zo'n Jewel touchscreen zullen hebben...

Had je zelf ook wel kunnen verzinnen toch??? :?

[ Voor 17% gewijzigd door Game-Freak op 09-01-2005 00:40 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Fairy handlieding zit er niet bij ,,,,anders had ik het wel gelezen ..........

Game freak jou zie ik ook niet echt een deskudig advies geven ....... afkraken kunnen we allemaal ......... en by the way ..... ja heb al de volgende sites grondig bekeken: www.jewelnotebook.nl/
www.G-touch.com.tw
Ik heb een aantal uren zitten googelen...... Ik heb de jongens van cumputerland ook gebeld....die wisten natuurlijk ook niks. .......

graag een reaktie als je enig idee zou hebben ,,,,,,afkraak reakties heb ik op het moment niet veel aan.......

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 20:37
http://www.gtouch.com.tw/...il.phtml?Part=D&Rcg=16330
nog geen 5 minuten zoekwerk

iets meer info over hoe het scherm aangesloten wordt mag trouwerns ook wel,dus : serieel, ps2, usb?

[ Voor 34% gewijzigd door MewBie op 09-01-2005 01:17 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 17:06
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:59:

Game freak jou zie ik ook niet echt een deskudig advies geven ....... afkraken kunnen we allemaal ......... en by the way ..... ja heb al de volgende sites grondig bekeken: www.jewelnotebook.nl/
www.G-touch.com.tw
Ik heb een aantal uren zitten googelen...... Ik heb de jongens van cumputerland ook gebeld....die wisten natuurlijk ook niks. .......

graag een reaktie als je enig idee zou hebben ,,,,,,afkraak reakties heb ik op het moment niet veel aan.......
En wat zei Jewel ervan???

iRacing Profiel

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:59:

www.G-touch.com.tw

Een leverancier is VERPLICHT een handleiding te leveren bij een electronisch product. Dus als dat er niet bij zit mag je het product retourneren of de leverancier een handleiding laten verstrekken.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een USB ..... daarover staat dus eigenlijk niks in...
Uit een scherm komt een kabeltje die in eeklein doosje gaat dit ald uit een USB kabel heeft. Als je de USB kabel aansluit wordt het ook herkend ald human user interface door XP proff.
MewBie schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:15:
http://www.gtouch.com.tw/...il.phtml?Part=D&Rcg=16330
nog geen 5 minuten zoekwerk

iets meer info over hoe het scherm aangesloten wordt mag trouwerns ook wel,dus : serieel, ps2, usb?

Verwijderd

Verwijder hem, en alles wat d'r mee te maken heeft, eens uit device manager, en installeer dán de driver (USB is 4pins... hint?), en sluit hem DAN pas aan.

• MauriceM
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10-2012
Ik heb sinds een half jaar hetzelfde schermpje, en was inderdaad niet tevreden met de handleiding (als je het zo al mag noemen) maar het installeren is niet zo moeilijk, gebruik de 4 pin driver en op het usb kastje staat het type dat je moet hebben (ET 1250). Werkt perfekt hier.

[ Voor 3% gewijzigd door MauriceM op 10-01-2005 19:07 ]

Pagina: 1