God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Probeer het hier eens mee te scannen: http://virusscan.jotti.dhs.org/
Probeer ook HitmanPro.
Blijft het bestaan, wegknikkeren en die registry verwijzing weghalen.
Probeer ook HitmanPro.
Blijft het bestaan, wegknikkeren en die registry verwijzing weghalen.
ja naar die link was ik op zoekChrissels schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:51:
Probeer het hier eens mee te scannen: http://virusscan.jotti.dhs.org/
als enige door Kaspersky Anti-Virus gewogen en te licht bevonden als een
Trojan.Win32.Agent.an
dankt
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
ik zou hem zowiezo even in quarantine gooien, of de filenaam hernoemen.
Bestanden die zich vernoemen naar bekende windows processen (winlogon.exe) zijn 9 van de 10x virussen of andere ongein
Bestanden die zich vernoemen naar bekende windows processen (winlogon.exe) zijn 9 van de 10x virussen of andere ongein
Anders doe je even een spreekwoord vernaggelenPipoDeClown schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:10:
[...]
als enige door Kaspersky Anti-Virus gewogen en te licht bevonden als een
Trojan.Win32.Agent.an
Gewogen en te licht bevonden.
--------------------------------------------------------------------------------
Niet aan de eisen voldoen.
Ik zou er 10 van de 10 keer van maken!Pendaco schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:56:
Bestanden die zich vernoemen naar bekende windows processen (winlog0n.exe) zijn 9 van de 10x virussen of andere ongein
Verwijderd
Ik heb de betreffende sample eens vluchtig bekeken.
Een copy wordt in %sysdir% en in %sysdir%\drivers\ gedropt.
Eerste als WINLOG0N.EXE, tweede als audiox.(Zonder extensie)
Er wordt in de file gelinkt naar een (Chinese) torrentsite die een not-a-virus:AdWare.ToolBar.Baidu variant wil installeren.
Meeste payload van de file lijkt policy related te zijn.
Aan te raden imho om het systeem nog eens door te lichten met een AV die deze Trojan kan detecteren.
Een copy wordt in %sysdir% en in %sysdir%\drivers\ gedropt.
Eerste als WINLOG0N.EXE, tweede als audiox.(Zonder extensie)
Er wordt in de file gelinkt naar een (Chinese) torrentsite die een not-a-virus:AdWare.ToolBar.Baidu variant wil installeren.
Meeste payload van de file lijkt policy related te zijn.
Aan te raden imho om het systeem nog eens door te lichten met een AV die deze Trojan kan detecteren.
Pagina: 1