inbranden? niet doen

Pagina: 1
Acties:

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik heb gister effe geprobeerd m'n celly 600 in te branden. ik had em op 855 lopen en dacht na inbranden wel hoger te kunnen. nu is mijn systeem zo brak als ik weet niet wat geworden en krijg hem stabiel niet hoger als 810.

ik wist wel dat de kans dat het lukte niet al te groot was maar wil hiermee even aangeven dat er ook mensen zijn waar het dus ook fout bij gaat.

• Joor
  • Laatst online: 17-09-2024
Inbranden...

Mijn CII600 heeft (door verkeerd ingestelde slotket) altijd op 2.05 Volt gelopen. Vanaf ie uit de winkel kwam dus.

Nu loopt ie stabiel op 901Mhz Ben al in windows geweest op 977Mhz 8-)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ik vind het een beetje vaag. Ik hoor alleen maar verhalen die positief zijn op deze na. Zelf heb ik een P1-200MMX meer dan 2 jaar op het max. voltage lopen voor dat mobo, en hij draait nu ontiegelijk stabiel op de laagste instelling op 250. Met PDA's (iig de Casio Cassiopeia E-125 :D) gaat het overklokken goed, maar vereist het meestal ook even een handeling (inbranden dus) om het stabiel te laten lopen.

Ik denk dat dit misschien aangeeft dat er een verschil is tussen inbranden en kapotbranden.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

wat is de juiste procedure voor inbranden ?
hoe warm en hoe lang ? misschien krijg ik me athlon 600@750 iets hoger dan :)
want dit lukt nu iet :(

Verwijderd

[offtoppic]
Hey Henkjansen neem a.u.b. een ander icoon, ik haat die lamers, die iconen stelen van anderen :(
[/offtopic]

• henk jansen
als je nou effe op de eigenschappen van het icon kijkt kun je zien dat ik 'em ergens anders vandaan heb..

het was me vandaag al opgevallen en ik kan dit net zo goed tegen jou zeggen.. heb ik ook niet gedaan. maar als ik wat leukers tegen kom verander ik 't wel effe. hou de eer wel aan mezelf

Verwijderd

De eer ? =))
Hallo ? het is een icoontjuh geen wijf =D

Verwijderd

right,
"we steal from the best", beetje sneu

• henk jansen
kom dan, dan gaan we ruzie maken om een icon. als je er nou zo'n last van hebt neem je zelf toch een andere

Verwijderd

Inbranden van een CPU heeft alleen zin bij een NIEUWE cpu. Het is zoal een auto die moet ingereden worden.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
...of je vriendin die nog ingereden moet worden...

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
rijden?

www.kuiphuis.nl

Pagina: 1