Ik gebruik een PHP scipt wat gebruikt maakt van gsQuery om gameservers te queryen.
Dit werkt allemaal prima echter ik wil 1 ding en dat gaat zo traag dat het niet bruikbaar is.
Ik wil een 100 tal servers queryen, ik wil alleen maar weten hoe de naam is van de gameserver.
Deze namen moeten dan op een pagina worden gedisplayed.
Nou dit scripten is niet moeilijk alleen het probleem is dat het zolang duurt voordat het script alle 100 servers heeft gehad, dit duurt bijna 1 minuut.
Dus als je de pagina opent zie je de eerste minuut niks en dan eens het resultaat.
Ik query nu ook alleen maar naar de naam van de server, anders niets.
De query gaat nu als volgt: (sterk vereenvoudigd als voorbeeld)
Nu zoek ik dus een manier/oplossing zodat dit zeer snel gebeurd, kan eigenlijk niets verzinnen zodat het snel gaat. Wie weet een passende oplossing?
Dit werkt allemaal prima echter ik wil 1 ding en dat gaat zo traag dat het niet bruikbaar is.
Ik wil een 100 tal servers queryen, ik wil alleen maar weten hoe de naam is van de gameserver.
Deze namen moeten dan op een pagina worden gedisplayed.
Nou dit scripten is niet moeilijk alleen het probleem is dat het zolang duurt voordat het script alle 100 servers heeft gehad, dit duurt bijna 1 minuut.
Dus als je de pagina opent zie je de eerste minuut niks en dan eens het resultaat.
Ik query nu ook alleen maar naar de naam van de server, anders niets.
De query gaat nu als volgt: (sterk vereenvoudigd als voorbeeld)
code:
1
2
3
4
5
6
7
| include_once("gsQuery/gsQuery.php"); // een query naar DB om IP, poort etc op te halen // via een while dan de volgende query: $gameServer=gsQuery::createInstance($protocol, $serverip, $querypoort); $gameServer->query_server(TRUE,TRUE); $servername = $gameServer->htmlize($gameServer->servertitle); echo "$servername"; |
Nu zoek ik dus een manier/oplossing zodat dit zeer snel gebeurd, kan eigenlijk niets verzinnen zodat het snel gaat. Wie weet een passende oplossing?