Vandaag ben ik met een vriendin weer eens naar het ndsm-terrein in Amsterdam noord gegaan om mijn nieuwe lens (80-200 2.8) te testen. Deze lens is echter niet uit m'n tas tevoorschijn gekomen, want we kwamen iets tegen waar ik meer had aan mijn groothoek..
We liepen toevallig tegen een tramkerkhof aan
. Ik had wel eens eerder een tram daar achter een hek zien staan, maar nu lag het hek omver (door de wind?) en konden we een stukje verder lopen, zodat we bij ongeveer 15 oude trams uitkwamen. Alles zat onder de graffiti, alle ramen waren kapot en sommige trams werden duidelijk gebruikt als slaapplaats.
Ik heb deze foto's ook op een ander forum gepost, daar staan ze in een veel hogere resolutie, maar dat mag niet hier op got. Daarom heb ik ze even snel geresized, wat de scherpte niet echt heeft bevorderd. Als je de foto's echt scherp wil zien raad ik je aan om even hier te kijken

We liepen toevallig tegen een tramkerkhof aan
Ik heb deze foto's ook op een ander forum gepost, daar staan ze in een veel hogere resolutie, maar dat mag niet hier op got. Daarom heb ik ze even snel geresized, wat de scherpte niet echt heeft bevorderd. Als je de foto's echt scherp wil zien raad ik je aan om even hier te kijken

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX