Ik heb in mijn servertje een 667mhz celeron procesor zitten. Nu heb ik daar gewoon de fan van het blokje afgesloopt want dat gaat makkelijk, idle is ie zo rond de 50 graden, niet echt koel te noemen, maar kan geen kwaad. Soms wordt ie wel wat warmer, (tis een windows server, er blijft wel eens een progje hangen op 100% load, en dan loopt ie flink te stoken. Hij haalt dan de 80graden wel eens. Achja, niet erg dacht ik zo. Maar nu hing ie zonet even, en was mijn cpu temp opgelopen tot een whopping 104 graden celcius. Nu is ie weer aan het dalen, en erg is het allemaal niet, maar er moet toch een temperatuur zijn waarbij dat ding gewoon doorfikt? Als ie 104 graden is kan ik nog gewoon inloggen via vnc, het procces killen en gaat ie weer vrolijk omlaag.
Nu lijkt 104 graden me ver boven de streef temperatuur, maar is er ook een limiet waar ik absoluut niet overheen mag gaan omdat ie dan echt de pijp aan maarten geeft? vroeg het me gewoon zo eens af
Nu lijkt 104 graden me ver boven de streef temperatuur, maar is er ook een limiet waar ik absoluut niet overheen mag gaan omdat ie dan echt de pijp aan maarten geeft? vroeg het me gewoon zo eens af
PSN: DutchTrickle PVoutput