Kodak EASYSHARE-ONE .....jammie !

Pagina: 1
Acties:

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Deze staat op mijn verlanglijstje dit jaar !

http://www.kodak.com/ekne...9/19/6433&pq-locale=en_US

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/237/eshare.jpg

LAS VEGAS - Binnenkort hebben fotografen geen computer meer nodig. Kodak heeft een digitale camera ontwikkeld die foto's direct per e-mail kan versturen. De Easyshare-One camera heeft 256 Mb aan intern geheugen en komt, evenals de bijbehorende WiFi-kaart, deze zomer in Amerika op de markt.

Kodak presenteerde de nieuwe camera tijdens de International Consumers Electronics Show (CES) in Las Vegas. De camera kan verbinding maken met een thuisnetwerk of een publieke hotspot en vervolgens de foto's via e-mail versturen. Je hebt daar wel een Kodak WiFi-kaart voor nodig, die je apart moet kopen.

De Easyshare-One camera heeft ruimte voor 1.500 foto's en deze kunnen bekeken worden op het 3 inch touchscreen. Ook kunnen er videobeelden met geluid mee gemaakt kunnen worden. De kwaliteit is 30 beeldjes per seconde.

De 4 megapixel camera met 3x optische zoom ligt volgens een woordvoerder van Kodak vanaf juni 2005 in de Amerikaanse winkels. Het apparaat gaat $599 kosten. Wanneer hij in Nederland verkrijgbaar is, is nog niet bekend.

[ Voor 134% gewijzigd door Tranzy op 09-01-2005 22:08 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:33
En wat wil je precies weten?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vind het nogal een prijzig apparaat, gezien de 13-in-een-dozijn specs. Het enige wat verrassend is, is de WiFi interface. Maar wat maakt dit toestel nou zo uniek; waarom zou je er $600 voor neertellen?

En wat is überhaupt de bedoeling van dit topic? Gezien de summiere TS is dit topic nog niet echt te zien als "Het grote Kodak EasyShare-one" topic...

• Tranzy
Gezien jullie antwoorden had ik hem beter in he gadget topic kunnen plaatsen.

Reden ... ik vind het een erg mooi app. wat zich toch wel onderscheidt door zijn aparte klap-scherm met touch screen, de mogelijkheid tot mailen via je camera en het bewerken van foto's etc.

Ik heb niet veel camera's gezien waar dit op zit allemaal ... daarom heb ik dit topic geopend.

€ 600 ??? is een advies prijs.. en het is nog in dollars ook ... dus zal hij in euro's wel een tikje lager uitkomen..... is hij dan nog steeds duur ?

"Het grote Kodak EasyShare-one" topic.... ??????? Dat was niet echt mijn bedoeling om dat te maken.

[ Voor 19% gewijzigd door Tranzy op 09-01-2005 22:12 ]

• Marco
LAS VEGAS - Binnenkort hebben fotografen geen computer meer nodig. Kodak heeft een digitale camera ontwikkeld die foto's direct per e-mail kan versturen. De Easyshare-One camera heeft 256 Mb aan intern geheugen en komt, evenals de bijbehorende WiFi-kaart, deze zomer in Amerika op de markt.
Ik vind dit een beetje vaag, want volgens mij heb je voor WI-FI nog steeds een computer nodig. :?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nee hoor, een accespoint zou genoeg moeten zijn dan.

Alors.

• Marco
Stereotomy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:42:
Nee hoor, een accespoint zou genoeg moeten zijn dan.
Ja ok, maar de gemiddelde consument laat zich door deze informatie wel misleiden.

Verwijderd

Persoonlijk vinnik em erg mooi maar dat is ook alles; gewoon een leuke digicam die kan mailen. Ik zou dat nooit gebruiken denk ik? Daar heb ik een computer voor! ;)

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

design gericht gezien lijkt het mij ook een mooie camera, maar mijn eerstvolgende aankoop zal beslist een dslr zijn. ik heb et niet meer zo voor (creative) compacts ook al zitten er vooruitstrevende nieuwe dingen in

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Nou ik vind 600$ een hoop geld, voor die speeltjes, maar het is zeker een coole gadget.
* Een 3" scherm is wel lekker groot.
* Touchscreen werkt enorm kl@#$#@te op zo'n "klein" schermpje, vandaar de stylus die erbij zit, dan duurt het ongeveer een half uur (enigzins overdreven ;) )voordat je een instelling hebt gewijzigd.
* Met wifi hoef je geen pc te hebben, openbare acces points komen er telkens meer (sommige mac donalds)

Ik hou niet van kodak meer, diverse vage producten van hun gezien. Met persoonlijk dieptepunt de Kodak disk-camera :o :r wie kent hem nog? :'( :'( Ik heb er een aantal gekregen van de fotograaf omdat de meeste echt heeeel slecht waren.

www.casarodriguillo.com

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01

Rudedadude

Maybe we were born to run

Beetje jammer dat je er niet mee kunt bellen... dan krijg je een cross-over van de camera naar de telefoon in plaats van andersom :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 10:57

wiewatwaar

whatever

Ja, hier zitten we echt op te wachten. :( Nu wordt je al doodgegooit met van die direct-uit-de-camera $%&*%(^& foto's. Geef je die luilakken nog een excuus ook. Ja sorry, ik had mijn PC niet aan dus zo maar even...

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tranzy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:07:
€ 600 ??? is een advies prijs.. en het is nog in dollars ook ... dus zal hij in euro's wel een tikje lager uitkomen..... is hij dan nog steeds duur ?
Gezien de gebruikelijke prijsverschillen in camera's tussen USA en EU lijkt me een introductieprijs van € 600 helemaal niet gek geschat ;)
wiewatwaar schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:59:
Ja, hier zitten we echt op te wachten. :( Nu wordt je al doodgegooit met van die direct-uit-de-camera $%&*%(^& foto's. Geef je die luilakken nog een excuus ook. Ja sorry, ik had mijn PC niet aan dus zo maar even...
Hier op GoT lijkt me dat niet zo'n issue, dat soort gebruikers worden toch meteen genadeloos afgestraft doordat hun foto's godsgruwelijk lelijk worden geresized teneinde ze in deze layout te frotten :+

[ Voor 42% gewijzigd door koraks op 10-01-2005 18:03 ]

Verwijderd

Dat is een gadget en als camera niet interessant..........

• Tranzy
Ik ben zelf nu aan het kijken voor een nieuwe Digi camera ... ik ben echt zo'n richt en schiet iemand... Zeker sinds ik pas een dochter heb (7 wkn) maak ik steeds meer foto's ... ik heb een ixus V2 gehad en merk nu de + en - punten van de camera als ik een foto maak overdag of 's avonds.

Zit nu te twijfelen om een Canon A95 of een Ixus 500 te kopen. .Moeder de vrouw moet er ook een beetje mee overweg kunnen dus moet het er eentje worden die op de auto standen aardige foto's kan maken.

Maar om weer ON-Topic te blijven ...heeft de Kodak toch een hoog gadget gehalte. Ben benieuwd of hij zal aanslaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 10-01-2005 23:38 ]

Pagina: 1