Toon posts:

Ondergrond muis

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech Mx510 en kan maar niet beslissen met of zonder muismat te spelen. Ik hou wel van snelle bewegingen, daarom lijkt me de huidige ondergrond (houten bureau met nerven) wel oké.
Ik hoor wel van icemat en fUNC maar heeft dit wel zin voor een optische muis, vooral gebruikt voor BF42 BFV en CoD. (andere games die ik speel hebben niet echt die reactie nodig)

Op 'muismat' en 'ondergrond' geen relevante posts gevonden.

Wat zijn jullie meningen?

Verwijderd

ik heb een func onder m'n mx510 liggen, en het muist erg goed moet ik zeggen :) alleen begint de muismat wel een beetje te slijten, en gaat het iets stroever, maar voor de rest is het een goede combi :P

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

Ja het scheelt wel iets, maar je moet wel een die-hard gamer zijn om dat verschil te merken. Mijn opa merkt nog niet eens verschil tussen muis met bal en optisch.

Dus als je denkt dat je het nodig hebt, gewoon aanschaffen. Is het niet naar verwachting, mod je er wat leuks van ;) Je bent immers een Tweaker, toch?

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 19:02
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:52:
Ik heb een Logitech Mx510 en kan maar niet beslissen met of zonder muismat te spelen. Ik hou wel van snelle bewegingen, daarom lijkt me de huidige ondergrond (houten bureau met nerven) wel oké.
Ik hoor wel van icemat en fUNC maar heeft dit wel zin voor een optische muis, vooral gebruikt voor BF42 BFV en CoD. (andere games die ik speel hebben niet echt die reactie nodig)

Op 'muismat' en 'ondergrond' geen relevante posts gevonden.

Wat zijn jullie meningen?
Misschien is dit: meuktracker: USB Mouserate Switcher 0.2 beta programma ook wel eens leuk om mee te experimenteren. Als je dan ook al fijn en iets sneller kan reageren hoef je geen dure muismat te kopen.

En als dat niet helpt kan je daar altijd nog naar kijken :?

Verwijderd

Ik heb hier een iCute onder mijn MX310 liggen, ik vind het wel fijner werken, ten opzicht van gewoon op het bureau.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Mousepads & stuff
En verder natuurlijk de search waar je vele informatie kunt vinden over wel/geen muismat gebruiken, en indien 'wel', wat voor muismat te gebruiken.
Zoek eens op 'muismat', 'ondergrond', 'optische muis' etc. dan weet ik zeker dat je iets nuttigs zult vinden :) (ookal zeg jij van niet ;))
ratpad / everglide / iets anders geweldigs
Hoe muizen we vandaag de dag?
wat voor mousmat voor optical muizen
gamesmuismat
[rml][ muismat] Gamer en goede muismat nodig ?[/rml]
Ben je wel even zoet mee :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.