Toon posts:

Sata & Ghost 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gedaan maar kom even niet verder.

Ik heb een systeem met een Sata schijf en probeerde met Ghost 2003 een image te maken van de hd. Het systeem ging opnieuw opstarten om image te maken en toen liep hij vast. Zit vast in dos. Nu kan ik geen kant meer op. Zit vast in een pc 7.0 boot systeem. Twee opties. Of ik kan terug gaan om die Ghost image te maken. Of ik kan terug naar Windows gaan. Beiden werken niet. Ik zit dus zegmaar vast in die boot. Heb op een andere computer Ghost al geinstalleerd en resque flops gemaakt om te booten maar niets wil helpen. Ik blijf maar steken. Hij blijft maar op c zitten met c:/ghost. Ik heb c even bekeken en zie daar een paar files staan maar dus niet me windows indeling.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:49:
Ik heb de search al gedaan maar kom even niet verder.

[...]
Je hebt dus hier al tussen gekeken: [search=ghost 2003 sata] en dus de -NFI switch al geprobeerd? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
heb je ghost al geupdate meestal is dit het probleem

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 11:58
Ghost maakt een "virtuele" partitie aan waarvan hij boot om zn operaties uit te voeren, als je ghost niet up to date is krijg je dus dit probleem en kom je niet goed terug naar Windows.

Je zal nu met bv Partition Magic vanaf een bootable cd die virtuele partitie (is maar een paar mb groot) moeten verwijderen en je eigen partitie met XP erop weer als active moeten instellen.

Als dat goed gegaan is boot dan weer naar Windows, draai live-update om je Ghost up te daten en daarna zou het vlekkeloos moeten werken.

Heb nml. hetzelfde probleem al eens gehad..

Systeem Specs

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 08:33
En nu ik :(

Heel de avond zitten installeren, updaten, fixen en weet ik veel wat, wil ik een image maken van mn mooie cleane XP Sp2, en nu blijft ie dus hangen op de startup. Heb Ghost niet geupdate na installatie |:(

Had ik dit topic maar eerder gelezen, nu kan ik opnieuw beginnen. Heb geen mogelijkheid om een bootable CD te maken nu ik niet op mn computer kom (enige mogelijkheid tot branden van een bootable CD)

:'(

edit: zal eerst eens proberen om Ghost op mn laptoppie te installeren (en updaten) en daarmee Ghost bootdisks te maken

edit2: start niet eens op met Ghost bootdisks :( die gaat wel lopen, maar blijft uiteindelijke hangen bij "Loading")

edit: kom er niet uit ik zal effe nieuw topic maken

[ Voor 31% gewijzigd door Stefke op 09-02-2005 00:12 ]