[login] uitlogd naar browser sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 12:30
Er is laatst hier een vriend geweest en die is even ingelogd geweest in zijn account op gathering.tweakers.net Sindsdien blijf ik niet meer ingelogd, na elke browser sluiting ben ik uitgelogd.

Ik gebruik firefox, en cookies worden pas verwijderd nadat deze verlopen zijn, zoals standaard staat ingesteld. Probleem hiervoor nog nooit gehad.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je dan ook je cookies al getrasht en je cookiesettings allemaal nagelopen en gecontroleerd?

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 12:30
Ja ook gedaan, cache en cookies getrashed, en de settings nog maar een keer nagelopen

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Ik heb, zelfs na een cookie trash en instellingen check, sinds vandaag ook last van dit probleem. Cookies blijven netjes bewaard 'until they expire' aldus mijn Firefox (versie 1.0 op Linux). Zou goed moeten werken, wat het gister ook nog deed.

Ik kan helaas even niet testen of dit op andere PCs ook het geval is, maar het begon nadat ik vannochtend alle andere sessies (dus behalve deze PC) liet uitloggen.

Verwijderd

En ik ben de evil dader })

Neej gewoon al zijn sessies getrashed, een posting gedaan onder mijn naam, uitgelogd, hij logt weer in. En nu moet hij dus telkens opnieuw aanmelden.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hmz, bij mij gebeurt sinds kort iets gelijksoortigs: sinds ik m'n emailadres heb veranderd in m'n profiel (en mijn wachtwoord is dus gereset), blijf ik niet meer ingelogd. Na een random-periode (soms 15 sec., soms 10 minuten, meestal binnen een minuut) word ik vanzelf uitgelogd. Ik heb al m'n settings nagelopen, al mijn sessies een keer beëindigd, cookie-settings nagelopen in Firefox (1.0 EN onder WinXP Pro), maar ik kan niks vinden. Op een andere machine (Firefox 1.0 NL onder WinXP Pro) blijf ik wel netjes ingelogd, dus het _moet_ wel iets aan de client-zijde zijn. Tips, iemand?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Probeer het eens met een nieuw profiel (firefox.exe -p) en kijk dan eens of je er nog last van hebt. Zo ja, dan is het een corrupt profiel en zo nee, dan weet ik het ook niet meer :P .

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

in bugzilla staan 287 open meldingen mbt cookie-handling, dus ik vermoed dat daar toch nog wel wat serieus fout zit.
In ieder geval zou ik het volgende willen aanraden:
-trash alle cookies voor tweakers.net en gathering.tweakers.net
-sluit al je browserschermen
-probeer opnieuw aan te melden

als dat niet helpt, probeer dan dit eens: http://www.mozilla.org/pr...b/cookies/cookie-log.html
het lost het probleem niet op, maar als je het naar mij opstuurt kan ik er misschien wat mee richting bugzilla

-probeer firefox eens met een nieuw profiel. Dat kan door firefox.exe -p aan te roepen

Intentionally left blank

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik verbaas me een beetje dat er weinig onderzoek gedaan wordt in deze topic. Ik zou wel willen weten of er nu uberhaupt nog een cookie gezet wordt, en als dat zo is, wat de cookie waarden precies zijn.

[en ik weet dat dit in die log staat die crisp vraagt, maar een beetje "open" onderzoek kan toch geen kwaad?]

edit:
Ik snap je antwoord niet, Crisp. Je kan toch ook onderzoek op afstand doen? Ben je er zeker van dat Reacts code correct is? Maar okay, je hebt de log gevraagd. Ik hoop dat (relevante) delen hier gepost worden, en niet alleen gee-mailt. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Sendy op 09-01-2005 00:56 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Om onderzoek te kunnen doen moet je het probleem eerst kunnen reproduceren. Aangezien ik het probleem zelf niet kan reproduceren ben ik wat dat betreft afhankelijk van degenen die dat wel kunnen...

Intentionally left blank

• koraks
  • Niet online
Om onderzoek te kunnen doen moet je het probleem eerst kunnen reproduceren. Aangezien ik het probleem zelf niet kan reproduceren ben ik wat dat betreft afhankelijk van degenen die dat wel kunnen...
En ik heb hier het een en ander getest, here it comes:
In ieder geval zou ik het volgende willen aanraden:
-trash alle cookies voor tweakers.net en gathering.tweakers.net
-sluit al je browserschermen
-probeer opnieuw aan te melden
Dit hielp bij mij niet. Precies zo geprobeerd, maar de problemen blijven zich voordoen. Meestal ben ik na één of twee clicks op het forum al uitgelogd.
-probeer firefox eens met een nieuw profiel. Dat kan door firefox.exe -p aan te roepen
Dit werkte wel; ik zit nu te werken vanuit mijn nieuwe profiel en dat lijkt wel m'n login netjes te onthouden, ook na het afsluiten van de browser. Ik vermoed dat er iets misgaat met het firefox profiel als je een wijziging aanbrengt in het wachtwoord o.i.d. Ik heb niet al te veel kaas gegeten van koekjes, maar wellicht krijg je op dat moment een nieuw cookie maar blijft firefox werken met een oude versie ofzo?
als dat niet helpt, probeer dan dit eens: http://www.mozilla.org/pr...b/cookies/cookie-log.html
het lost het probleem niet op, maar als je het naar mij opstuurt kan ik er misschien wat mee richting bugzilla
Dus heb ik ook even een cookie log gemaakt.
(Mods: zie tr voor logs)

@Harm en Crisp: bedankt dat jullie dit zo voortvarend oppikken! Ik voel me nu net een n00b :>

[ Voor 12% gewijzigd door koraks op 09-01-2005 12:17 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
koraks: ik zou het linkje van je log even weg halen en even in een tr posten. Hier komen je reactid's ook in voor en daar is al eerder misbruik mee geweest :)

• koraks
  • Niet online
We Are Borg schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:13:
koraks: ik zou het linkje van je log even weg halen en even in een tr posten. Hier komen je reactid's ook in voor en daar is al eerder misbruik mee geweest :)
Dank je, even niet bij stilgestaan. Is gefixt :)

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Blijf niet ingelogd

Is het dit niet ?

Hoi!

• B-Bandit
  • Laatst online: 13-02 00:00
En de oplossing werkt...bij mij tenminste. Ik had een subscription op de rss feed van de active topics, heb het verwijderd en nu doet alles het weer...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

inderdaad; het blijkt ook uit de logs: er wordt een RSS request gedaan met een ReactID in de GET parameter. Blijkbaar is dit een oude ReactID die niet meer in de sessietabel voorkomt, en dus krijg je een nieuwe ReactID toegewezen -> uitgelogd.
Opgelost in 1.9.4 dus :)

Intentionally left blank

• koraks
  • Niet online
Relaxed, ik had inderdaad een RSS bookmark (naar GoT->FG), die aangemaakt was onder een oude ReactID.

[ Voor 5% gewijzigd door koraks op 09-01-2005 13:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.