Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6230 music player

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een nokia 6230 en een kaart van 128 mb. Dus ik ging er muziek opzetten via nokia audio manager. Ik had een playlist gemaakt en ik had hem op mijn telefoon gezet. Ik ging toen met mijn telefoon naar : media - music player. Er stond toen het volgende in beeld :

Alle opnames
Nieuwe playlist....

Als ik op alle opnamens drukte kwam er heel snel in beeld :

laad lijst en nog iets geloof ik en daarna kwam hij terug bij alle opnames en nieuwe playlist.

Als ik op nieuwe playlist.... drukte kwam er in beeld :

ongeldige lijst met opnames.

Ik kwam weer terecht bij alle opnames en nieuwe playlist.... Ik drukte toen op het rooie knopje op mijn telefoon en toen ging hij uit. En hij ging toen weer automatische aan. Is dat normaal ? Als ik bij alle opnames en nieuwe playlist.... ben en ik druk op terug dan gebeurd er niks.

Nogal vreemd allemaal. Kan iemand me helpen ?
Op de grote forum van de nokia 6230 werd niet op mijn vraag gereageerd dus probeer ik het zo. Ik heb de nieuwste firmware en ook de nieuwste software met windows xp en een sitecom bluetooth adaptor.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:48

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is niet de bedoeling dat als je vraag niet binnen 12 uur beantwoord wordt dat je dan maar een nieuw topic gaat openen. Als je na 24u nog geen antwoord op je vraag hebt, herhaal je vraag dan nogmaals in het topic, maar ga niet na 9 uur maar een nieuw topic openen.

Sowieso geef je in het 6230 topic geen antwoord op de vragen van Januszjes. Geef daar dus eerst eens antwoord op en wacht dan weer even af (geef er dan wel antwoord op door hem even te quoten zodat het duidelijk is waarom je dat vermeldt).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Is er geen gigantisch Nokia 6230 topic?

Jawel

Als ze je daar niet verder kunnen helpen ?

×××

Verwijderd

Topicstarter
Ooww srry, ik ben ik zal het nog wel een keer in de grote topic proberen dan.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19
[rml]xpumax in "Nokia 6230 [ deel 13]"[/rml]

Daar moet je zijn. En aangezien je je vraag al gesteld hebt is "nog een keer proberen" niet nodig. Afwachten tot er een reactie komt dus, of anders is het helaas...

Dit topic is gesloten.