Ik heb ook een nokia 6230 en een kaart van 128 mb. Dus ik ging er muziek opzetten via nokia audio manager. Ik had een playlist gemaakt en ik had hem op mijn telefoon gezet. Ik ging toen met mijn telefoon naar : media - music player. Er stond toen het volgende in beeld :
Alle opnames
Nieuwe playlist....
Als ik op alle opnamens drukte kwam er heel snel in beeld :
laad lijst en nog iets geloof ik en daarna kwam hij terug bij alle opnames en nieuwe playlist.
Als ik op nieuwe playlist.... drukte kwam er in beeld :
ongeldige lijst met opnames.
Ik kwam weer terecht bij alle opnames en nieuwe playlist.... Ik drukte toen op het rooie knopje op mijn telefoon en toen ging hij uit. En hij ging toen weer automatische aan. Is dat normaal ? Als ik bij alle opnames en nieuwe playlist.... ben en ik druk op terug dan gebeurd er niks.
Nogal vreemd allemaal. Kan iemand me helpen ?
Op de grote forum van de nokia 6230 werd niet op mijn vraag gereageerd dus probeer ik het zo. Ik heb de nieuwste firmware en ook de nieuwste software met windows xp en een sitecom bluetooth adaptor.
Alle opnames
Nieuwe playlist....
Als ik op alle opnamens drukte kwam er heel snel in beeld :
laad lijst en nog iets geloof ik en daarna kwam hij terug bij alle opnames en nieuwe playlist.
Als ik op nieuwe playlist.... drukte kwam er in beeld :
ongeldige lijst met opnames.
Ik kwam weer terecht bij alle opnames en nieuwe playlist.... Ik drukte toen op het rooie knopje op mijn telefoon en toen ging hij uit. En hij ging toen weer automatische aan. Is dat normaal ? Als ik bij alle opnames en nieuwe playlist.... ben en ik druk op terug dan gebeurd er niks.
Nogal vreemd allemaal. Kan iemand me helpen ?
Op de grote forum van de nokia 6230 werd niet op mijn vraag gereageerd dus probeer ik het zo. Ik heb de nieuwste firmware en ook de nieuwste software met windows xp en een sitecom bluetooth adaptor.