Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hello allemaal.

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met orange share nog altijd volledig gebruik te maken van internet. Ik had eerst een XDA en die werkte prima met orange share en internet kon eigenlijk altijd overal naar toe surfen ipv sms. Nu vroeg ik mij ook af of dit mogelijk is met de Imate / Jam / HTc. Sterker nog is het uberhaupt nog mogelijk om dit te doen en kun je ook met prepaid in 't weekend gratis smssen!

Dankjullie wel.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Zo moeilijk is dit niet, maar toch

vraag 1: Ja hoor, bel even de klantenservice en die helpen je met de instellingen of ze mailen een bestandje waar de instellingen in staan. Voor sommige windows powered apparaten (spv c500 bijv.) hebben ze zelfs bestandjes die je direct kunt installeren en het werkt meteen!

2: nee

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 09:55
Loopt die gratis SMS-actie van Orange nog steeds dan? Staat me iets van bij dat ie eind vorig jaar ophield :'(

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Dus je kunt dan wel overal naar surfen zonder dat je uit die MB bundel gaat. Via de share gateway?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 09:55
Share heet tegenwoordig Oranje World dacht ik. Kost 6 euro p.m. (gaat van je bundel af). Je hebt dan 2Mb vrij internetten per maand. Aanmelden zie http://www.orange.nl/orangeworld/instellen/index.php.

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.