Tijdens het installeren van windows XP heb ik het volgende probleem: Hij kan niet naar de HDD schrijven.
Ik heb een maxtor 200Gb SATA HDD en een asus A8V deluxe mobo.
Zo gaat het: ik start mijn pc op, hij boot van de CD-rom kopieert de files, vraagt me wat ik moet doen. Daarna krijg ik deze error: Setup did not find any HDD installed in your computer.
Terwijl ik weet dat hij werkt omdat hij wel wordt herkent in het BIOS.
Wat is hier iets aan te doen? Dit is een SATA harde schijf, verandert dit iets?
Hij vraagt ook voor het kopieren van de files of er nog drivers zijn die hij nodig kan hebben voor SCSI of RAID in de vorm van een floppy maar dit heb ik nooit ontvangen.
Ik heb snel de HDD bekeken en naast de SATA verbinding is er een lege plaats voor een jumper kan dit de oorzaak zijn?
Ik heb een maxtor 200Gb SATA HDD en een asus A8V deluxe mobo.
Zo gaat het: ik start mijn pc op, hij boot van de CD-rom kopieert de files, vraagt me wat ik moet doen. Daarna krijg ik deze error: Setup did not find any HDD installed in your computer.
Terwijl ik weet dat hij werkt omdat hij wel wordt herkent in het BIOS.
Wat is hier iets aan te doen? Dit is een SATA harde schijf, verandert dit iets?
Hij vraagt ook voor het kopieren van de files of er nog drivers zijn die hij nodig kan hebben voor SCSI of RAID in de vorm van een floppy maar dit heb ik nooit ontvangen.
Ik heb snel de HDD bekeken en naast de SATA verbinding is er een lege plaats voor een jumper kan dit de oorzaak zijn?