Toon posts:

[IE] 'Search for..' ipv Google / startpagina *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van internet explorer kom ik alsmaar uit bij een zoekmachine/startpagina:"search for..." waarschijnlijk is het op mijn pc gekomen nadat ik een virus binnengehaald heb, dit is onlangs met f-secure verwijdert, ik zou de naam van dit virus niet meer weten. Ad-Aware SE heeft volledig up to date al een aantal keren gescant, maar dit heeft niet mogen helpen. Ook bij de configuraties>internet opties staat de start pagina uitgeschakeld (about:blank) deze heb ik al een aantal keren proberen te veranderen in www.google.nl, steeds verandert ie automatisch :S in about:blank en begint "search for..." weer te verscheinen. Ook verschijnt er een popup, met de tekst dat er spyware op de computer aanwezig is en dat hierdoor het systeem minder goed loopt. Er is een popup killer geinstalleerd van windows. Het verscheinen van de popup is gelijk begonnen na het verwijderen van het virus en het hierop volgende verscheinen van "search for.." Waar kan dit aan liggen, en hoe kan ik het verhelpen???? ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, bij voorbaat dank!!!

Maarten

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer Hitmanpro eens, die is wat beter dan Ad-Aware alleen.

Kijk verder door de FAQ van Beveiliging & Virussen

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 08-01-2005 19:11 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze al gezien:

[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]?

Ik verplaats je topic meteen even naar BV; probeer de tips in bovenstaande guide even op te volgen en in het vervolg ook even rond te kijken op GoT voor je een topic opent :)

ongewenste startpagina "search for.."verscheint bij int. exp > [IE] 'Search for..' ipv Google / startpagina *
WOS > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:30

Reinier

\o/

Het is verschijnen, en ik zeg maar niks over de rest van je taalvaardigheid.

Hoe dan ook, ga nog eens aan de slag met tools zoals Ad-Aware en Stinger. En kijk ook eens in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml].

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kan ook Microsoft Antispyware proberen.

Gebruik ik ook en ben er tevreden over. :)

[ Voor 13% gewijzigd door magnifor op 08-01-2005 20:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem is opgelost, nadat ik hitman pro heb gedraaid...... tnx voor de tip
Pagina: 1