Bij het opstarten van internet explorer kom ik alsmaar uit bij een zoekmachine/startpagina:"search for..." waarschijnlijk is het op mijn pc gekomen nadat ik een virus binnengehaald heb, dit is onlangs met f-secure verwijdert, ik zou de naam van dit virus niet meer weten. Ad-Aware SE heeft volledig up to date al een aantal keren gescant, maar dit heeft niet mogen helpen. Ook bij de configuraties>internet opties staat de start pagina uitgeschakeld (about:blank) deze heb ik al een aantal keren proberen te veranderen in www.google.nl, steeds verandert ie automatisch
in about:blank en begint "search for..." weer te verscheinen. Ook verschijnt er een popup, met de tekst dat er spyware op de computer aanwezig is en dat hierdoor het systeem minder goed loopt. Er is een popup killer geinstalleerd van windows. Het verscheinen van de popup is gelijk begonnen na het verwijderen van het virus en het hierop volgende verscheinen van "search for.." Waar kan dit aan liggen, en hoe kan ik het verhelpen???? ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, bij voorbaat dank!!!
Maarten
Maarten