Toon posts:

Terminator T2-P Gaat direct aan en meer niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Asus Terminator T2-P barebone gekocht, met een 2,4GHZ Celeron processor, 512MB DDR400 PC400 geheugen, dit al 2 maanden geleden.

Tijdens het installeren van Windows viel de computer toendertijd uit, ging ook niet meer aan, resultaat dat hij ruim 2 maanden is weggeweest ! Naar de fabriek van Asus. Gisteren heb ik mijn computer weer terug gekregen en nu zijn er weer andere problemen.

Ik heb alles er weer in gezet, HD, Proc, Geheugen en DVD-Brander, nu zodra ik de voedingssteker aansluit op de computer gaat deze meteen aan, alle ventilatoren beginnnen te draaien, het blauwe ledje aan de voorkant gaat aan die de status ON geeft.

Alleen beeld kan ik vergeten net als het feit dat ie wil opstarten, erg vervelend na 2 maanden. Er komt dus totaal geen beeld maar dat gekke ding gaat wel aan, althans, de Fans beginnen te draaien.

Iemand een idee of iemand die dit ook heeft gehad en daar een passende oplossing bij heeft ??

Bedankt !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Lees deze eens door, waarschijnlijk zit 1 van de onderdelen te buggen, dus gewoon stuk voor stuk testen en kijken waar het fout gaat :)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:06:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Lees deze eens door, waarschijnlijk zit 1 van de onderdelen te buggen, dus gewoon stuk voor stuk testen en kijken waar het fout gaat :)
Tnxs, alleen wat dan vervelend word, heb niet ff een 2e proc, een 2e geheugen balk . . . .

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

mijn t2-p ging ook ineens aan, moest ik de powerknop ff ingedrukt houden, ging ie weer uit.

het was een HEL om dit ding te instaleren, want ik kreeg ook vele keren geen reactie van het apparaat, pas nadat ik alle hdd's en cd's enzo loskoppelde, dus alleen mobo+cpu+mem kreeg ik wel beeld.

die dingen zijn heel erg picky op een of andere manier kwa aansluiten van spul,
zelfs volgorde van de voedingskabeltjes maakte hier ook nog uit.
dus lekker de tijd ervoor nemen, en knutselen maar ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_