A7N8X-E Deluxe boot niet meer

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Ik heb een a7n8x-e deluxe met thoroughbred 2700+, 2x512ram, gf6800gt vga en tijdens het installeren (nortaon av) liep mijn pc vast, rest in gedrukt en sindsdien boot hij niet meer.

cmos al leeg gehaald, fsb weer op 100mhz gezet (jumper) maar nog niet baten
Als ik geheugen verwijder gaat de asus post reporter lullen dus er zit wel iets van leven in het moederbord

Iemand nog tips

if broken it is, fix it you should

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

geheugen al eens in een andere dimmslot gegooid?
Daarnaast al eens een andere videokaart geprobeerd? (naar mijn weten wordt eerst het geheugen gechecked en dan pas de videokaart, dus dat kan een verklaring zijn waarom hij gaat zeuren als je er geen mem in doet).

Verwijderd

't is precies wel goed bezig met asus dit weekend :p
Mijn bios van een A7V8X-X is naar de zak en de pc bijgevolg onbruikbaar geworden.

Als je je pc aanzet, krijg je dan nog reactie ? Bij mij draait alles mechanisch goed, maar verder is er geen beeld, geen keyboard, geen mogelijkheid om te booten vanaf HD, CD of FDD. Als je hetzelfde hebt zit je met een probleem vrees ik.

Ik meen te weten dat je moederbord via voice synthesis vertelt wat er mis?

Ik ga de mijne volgende week binnenbrengen ... maar 'k zou wel een idee willen hebben wat zoiets mag kosten voor die reparatie. Want als dat 50€ of meer is, koop ik een nieuw moederbord: GA-7N400 Pro2 Ik ga hier die dual bios best kunnen gebruiken.

Heb al dikwijls geflashed. Nooit niks aan de hand gehad, tot die crap taiwanse server van Asus corrupte files doorstuurt.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 14:00
ja ik zie alleen maar ASUS ASUS ASUS staan in alle topics... :/

Facts don't care about your feelings

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Ik heb vanmorgen wat ruig met pc omgegeaan en hij boot wel; zal wel een slecht contactje oid geweest zijn

if broken it is, fix it you should