Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

synchroniseren palm software en outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6670, nu staan al mijn adressen in palm software. Dat kan ik exporteren en dan wordt het een *.aba bestand. NU kan ik dat niet in outlook openen om zo te synchorniseren met mijn nokia. Ik kan er wel een *.vcf van maken alleen dan moet ik dat bij elke contact doen omdat hij niet gelijk alle adressen in 1 vcf bestand opslaat. Ik moet dus *.aba naar *.wab converteren zodat ik het in het windowsadresboek kan openen.

iemand een idee?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

Heb je het forum internet & Telefoonie over het hoofd gezien?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het eenvoudigst is natuurlijk een Palm te gebruiken, en dan in de Hotsync prefs in te stellen dat je alle gegevens naar Outlook wilt synchroniseren.

Pu_Dy: dit is in feite eerder nog een SA topic dan een I&T topic omdat de vraag niet over (synchronisatie met) de Nokia gaat, maar hoe je gegevens vanuit Palm Desktop naar Outlook krijgt. Palm Desktop software is de PIM-software die bij Palm PDA's wordt geleverd maar ook gewoon gratis te downloaden is.

Dat is ook de reden voor het verwijderen van [nokia6670] uit de topic titel.

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 09-01-2005 00:52 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Follow a rising sun with eyes that may only stare
What kind of fire will burn us there, what kind of fire? Only a fool would say
La Sagrada Familia :D

Anyway, ontopic, welke Palm heb je, TS? Grote kans dat er iets van Chapura Pocketmirror (of bij een Clie, Pumatech Intellisync) bijgeleverd is waarmee je gewoon met Outlook kunt syncen.

Alors.

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
Ik heb (correctie: had, K700i is eergisteren gestolen) een SE K700i i.c.m. een Palm T|T3. De Palm kan ik gewoon via bluetooth synchroniseren met Outlook en vervolgens haalt de K700i de gegevens weer van Outlook af om ze in zijn geheugen te zetten. Dit geeft geen problemen.