Ik heb met een paar vrienden een startpagina met datinglinks in elkaar gezet. Nu hebben we niet echt kennis wat websites bouwen; gewoon gezellig leuk een beetje stoeien met dreamweaver. Alleen ik dacht dat we de metatags op zich wel goed hadden gemaakt, maar toch vind je de site pas op pagina 7 van google. Snap er niets van: ben al weken lang steeds bezig met kijken of we beter gevonden kunnen worden. Adwords helpt, maar het zou toch ook gewoon via searchgoogle moeten kunnen? Als ik hier de broncode plaats (mag dat eigenlijk?), kunnen jullie mij dan een tip geven? De site is www.dinerdate.nl
Ten eerste: Google kijkt niet naar metatags, maar vooral naar sites die naar jouw site toe linken, verder is de dichtheid van het desbetreffende keyword van belang.
Om hoog te scoren moet je site clean en duidelijk zijn, veel inlinks van hoogscorende sites hebben en een goede dichtheid van keywords, met de juiste nadruk erop (H1 en b tags helpen)
Om hoog te scoren moet je site clean en duidelijk zijn, veel inlinks van hoogscorende sites hebben en een goede dichtheid van keywords, met de juiste nadruk erop (H1 en b tags helpen)
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-01-2005 18:23 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
/zoekvraag
en de titel snap ik al helemaal niet...
en de titel snap ik al helemaal niet...
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()