Ik ben een systeempje in elkaar aan het sleutelen of lievergezegd ombouwen, bestaande uit:
Proc. 2x Athlon MP 2800+
MB. Gigabyte GA-7DPXDW
Mem. 1GB PC2100 ecc
VGA. ATI Radeon 9700 Pro
HDD. 4x 200GB Maxtor DiamondMAX 10 (RAID5)
Behuizing: CM Stacker.
Nu leek het mij wel leuk om mijn fan's (ook beide CPU fan's) te gaan regelen met een
Lost In Space 2 Indicator. Nu heb ik daar een paar vraagjes over.
De Fancontroler wordt eigenlijk aangestuurd met MBM5 nu vraag ik mij af is MBM5 volledig compatible met mijn moederbord. Mijn moederbord staat niet gemeld op de MBM5 site, maar heeft iemand ervaring met de L.I.S. 2.
Als tweede puntje vraag ik mij af wat de fancontroller doet als software gaat hangen. Aangezien deze controller geheel door de software wordt aangestuurd, stoppen de fan's dan niet wanneer er een probleem is met de software?
Proc. 2x Athlon MP 2800+
MB. Gigabyte GA-7DPXDW
Mem. 1GB PC2100 ecc
VGA. ATI Radeon 9700 Pro
HDD. 4x 200GB Maxtor DiamondMAX 10 (RAID5)
Behuizing: CM Stacker.
Nu leek het mij wel leuk om mijn fan's (ook beide CPU fan's) te gaan regelen met een
Lost In Space 2 Indicator. Nu heb ik daar een paar vraagjes over.
De Fancontroler wordt eigenlijk aangestuurd met MBM5 nu vraag ik mij af is MBM5 volledig compatible met mijn moederbord. Mijn moederbord staat niet gemeld op de MBM5 site, maar heeft iemand ervaring met de L.I.S. 2.
Als tweede puntje vraag ik mij af wat de fancontroller doet als software gaat hangen. Aangezien deze controller geheel door de software wordt aangestuurd, stoppen de fan's dan niet wanneer er een probleem is met de software?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/