Toon posts:

Philips 28pw8808

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag ben ik langs een electronica zaak geweest en daar hadden ze wat twee-de-hands tv'tjes staan. Nu was er daar één van de philips 28pw8808. 3jaar oud en er zit een nieuwe phlips beeldbuis in.

Nu was ik wat aan het googlen en op got aan het zoeken maar kan nergens iets vinden. Alleen van de 8818 en de 8807 maargoed dat is ie dus niet. De winkelier vraagt er €300 voor en zegt dat ie €1000 heeft gekost (nieuwprijs).

Ik weet niet of er hier meer mensen zijn met een 28pw8808? Maar wat vinden jullie ervan? Goeie deal? Hebben mensen ervaring met dit type?

Ik wil gewoon een wat nieuwere tv hebben die ntsc ondersteund voor mijn PStwo. Dat doet mijn huidige tv met rgb-fix niet.

Advies aub... (het moet geen merkenstrijd worden maar sta voor alles open :))

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:49:
Vandaag ben ik langs een electronica zaak geweest en daar hadden ze wat twee-de-hands tv'tjes staan. Nu was er daar één van de philips 28pw8808. 3jaar oud en er zit een nieuwe phlips beeldbuis in.

Nu was ik wat aan het googlen en op got aan het zoeken maar kan nergens iets vinden. Alleen van de 8818 en de 8807 maargoed dat is ie dus niet. De winkelier vraagt er €300 voor en zegt dat ie €1000 heeft gekost (nieuwprijs).

Ik weet niet of er hier meer mensen zijn met een 28pw8808? Maar wat vinden jullie ervan? Goeie deal? Hebben mensen ervaring met dit type?

Ik wil gewoon een wat nieuwere tv hebben die ntsc ondersteund voor mijn PStwo. Dat doet mijn huidige tv met rgb-fix niet.

Advies aub... (het moet geen merkenstrijd worden maar sta voor alles open :))
volgens mij is die philips 28pw8808 niet helemaal goed geschreven :o google vind nix behalve een niet werkende franse site :o

btw ik heb problemos met me panasonic krijg vlekken in beeld :( Last van gele en blauwe vlek tv scherm :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Mja en toch is dat het typenummer dat ie vekoper aan mij heeft doorgegeven.

Verwijderd

Ik heb er zeker wel eens van gehoord maar kan er niks van vinden op de Philips site. :?
Soms zijn er modellen die niet voor de nederlandse markt zijn maar hier toch verkocht worden,misschien is het zo'n model.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:15:
Ik heb er zeker wel eens van gehoord maar kan er niks van vinden op de Philips site. :?
Soms zijn er modellen die niet voor de nederlandse markt zijn maar hier toch verkocht worden,misschien is het zo'n model.
Jep kan idd goed zo zijn geweest. Zal maamdag philips eens opbellen.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 15:55
Ik heb een 8808 ben er zeeer tevreden over, alles wat ik erachter gooi werkt probleemloos :)

het is een van de wat oudere topmodellen, zij er niet veel van verkocht

[ Voor 29% gewijzigd door kleefding op 09-01-2005 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
kleefding schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:37:
Ik heb een 8808 ben er zeeer tevreden over, alles wat ik erachter gooi werkt probleemloos :)

het is een van de wat oudere topmodellen, zij er niet veel van verkocht
Ondersteund ie NTSC via de scart ingang?

Verwijderd

Topicstarter
Wat blijkt nu. Ik heb de philips consumentenlijn gebeld. Die meneer kon helemaal niks vinden in het systeem. Zelfs niet in het buitenland :?.

Dan vraag ik me toch af waar jij hem heb gekocht kleefding.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@Nellen: Dat soort rare dingen heb ik ook wel 's gehad @ werk. Ik heb bij de MediaMarkt gewerkt en daar kregen we van Sony en Philips ook wel 's modellen binnen die niet op internet stonden, nergens anders tekoop waren, maar toch echt zo heetten (stond op de doos en achterop het apparaat). Mijn afdeling was dan home cinema setjes, maar ik gok dat dit voor TV's ook kan gelden.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel grappig allemaal. De verkoper had het verkeerde nummer opgeschreven. Het is de 28pw8806/12. Dus gewoon een Nederlands model. Ik ben de tweede gebruiker. Hij is bij dezelfde winkel gekocht en kostte toen rond de €1100. Heb half jaar garantie op tv gekregen en op de nieuwe beeldbuis een jaar. Ik heb hem dus genomen :). Iig bedankt voor de replys.
Pagina: 1