Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Trojan?] DDoS.Boxed.W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi na het online scannen met Bitdefinder kreeg ik de volgende "virus meldingen" op een van mijn pc's:
Win32.worm.dedler.u
trojan.ddos.boxed.w, bitdefinder kon ze niet verwijderen.
Als viruscanner gebruik ik AVG deze heeft de "Dedler"inmiddels verwijderd.
Na dat deze worm is verwijderd doet zich het volgende probleem voor:
Internet conectie wordt verbroken dit geld voor beide pc's, oplossen door het resetten van de Router (Site com 202) dan gaat het weer even goed.
Tevens krijg ik op de pc waar het virus op heeft gestaan de een melding van AVG dat hij emails gaat scannen terwijl ik met deze pc geen emails verstuur.
Bij die melding veranderd het ip adres welke hij scant steeds. een ip adres heb ik achterhaalt en dit was een webmail adres.

Scanen met Hitman pro en cleaner4 en online scanen met bitdefinder levert niets op.

Heeft dit probleem te maken met een Trojan virus?

Ik hoop niet dat de oplossing Format C:\ is

Groet Sjommie

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Scan eens met Kaspersky?

http://www.kaspersky.com/trials?chapter=154373188

Voor het scannen wel eerst updaten. :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zoals, Baris Ka ook al zei, hier boven mij, probeer eens een andere virusscanner. Het verwijderen van Dedler heeft overigens voor zover ik kan zien niets te maken met de internet connectie op je andere PC.
Verder pas ik je topic titel even aan, de worm is, zoals je zelf al zegt, verwijdert. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Baris Ka en Pasta,

Ik heb de trail versie van Kaspersky gedownload en als ook de anti hacker versie.
Hij is nu de computer aan het scannen en heeft inmiddels 4 virussen gevonden, waaronder ook het "dedler" virus.

Als hij klaar is geef ik de namen wel exact door.

Voor zover Thanks

Sjommie