Elke keer als ik een server maak met ut2k4, een dedicaded server, voor bijvoorbeeld 10 mensen heeft iedereen behoorlijke lag (ook bij 4 mensen maar in mindere mate), mijn internetverbinding = 352 / 1120
(wanadoo adsl lite)
mijn relevante specs zijn amd 64 3200+ 1GB ram 9800 Pro speedtouch 510. OS: winXP pro
ik heb aan diverse mensen gevraagd (clan leden) waar dit aan kan liggen, helaas konden zij geen antwoord op geven.
ik kreeg reacties als: geen enkele home pc kan een game met zoveel players hosten, dit leek me stug omdat ik best wel een snelle pc heb. heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
dingen die ik geprobeerd heb:
-Mutators uitzetten ivm downloaden(het is uiteindelijk de bedoeling met mutators te spelen)
-Firewall uitzetten
-dedicaded ipv listen
-gezocht op diverse sites met google
- (ik zit achter een router misschien is dit relevante informatie)
Ik stel deze vraag omdat we een goede clanserver nodig hebben ivm compo's
we zijn van plan er eentje te huren, maar dit is eigenlijk een laatste oplossing.
Op de ut site staat:
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended.
ik weet dat ik hier niet van uit kan gaan met het hosten van een game, maar ik had meer verwacht van adsl-lite of zit ik verkeerd, de bandbreedte die gebruikt word is nihiel mits ik geen mutators gebruik
Iemand tips of ideeën (over de oorzaak) meld het ajb in het topic, BVD!
(wanadoo adsl lite)
mijn relevante specs zijn amd 64 3200+ 1GB ram 9800 Pro speedtouch 510. OS: winXP pro
ik heb aan diverse mensen gevraagd (clan leden) waar dit aan kan liggen, helaas konden zij geen antwoord op geven.
ik kreeg reacties als: geen enkele home pc kan een game met zoveel players hosten, dit leek me stug omdat ik best wel een snelle pc heb. heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
dingen die ik geprobeerd heb:
-Mutators uitzetten ivm downloaden(het is uiteindelijk de bedoeling met mutators te spelen)
-Firewall uitzetten
-dedicaded ipv listen
-gezocht op diverse sites met google
- (ik zit achter een router misschien is dit relevante informatie)
Ik stel deze vraag omdat we een goede clanserver nodig hebben ivm compo's
we zijn van plan er eentje te huren, maar dit is eigenlijk een laatste oplossing.
Op de ut site staat:
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended.
ik weet dat ik hier niet van uit kan gaan met het hosten van een game, maar ik had meer verwacht van adsl-lite of zit ik verkeerd, de bandbreedte die gebruikt word is nihiel mits ik geen mutators gebruik
Iemand tips of ideeën (over de oorzaak) meld het ajb in het topic, BVD!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.