Toon posts:

bios probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens (en meisjes)

ik zit met een probleem: sinds dat ik mijn nieuwe videokaart(sapphire 9600 xt) in mijn moederbord heb gedrukt kan ik de bios van mijn pc niet binnenkomen want als ik delete druk dan zie ik wel heel vaag iets staan maar het beeld is steeds zwart en dan weer groen :? :?

ik heb de nieuwste driver's en al die dingen geinstaleerd maar niets helpt. ook de bios heb geupdate

mijn specs: amd athlon xp 1800+
msi k7t266 pro2
768 mb geheugen
sapphire atlantis 9600 xt 128 mb(vorige kaart was geforce mx440 daarmee had ik geen problemen).oude driver heb ik goed van de pc afgehaald

wie kan mij helpen alvast bedankt! :)

Verwijderd

Als je nou je drivers van de kaart weer deinstalleert en met windows drivers de boel opstart...
Dan wel gelijk de bios in, anders gaat ie de drivers weer installeren/zoeken.
In de bios kun je ook wat settings voor de videokaart instellen, misschien helpt dat

Verwijderd

Topicstarter
maar het probleem is dat ik de bios wel in kan komen maar niets zie!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-08 03:25
Werkt de Radeon wel in een andere computer? Kortom, is de kaart zelf wel in orde? Even bij een vriend of kennis in de computer stoppen en kijken of je in BIOS komt etc.

Verwijderd

Topicstarter
kzal kijken wat ik kan doen maar met spelletjes en dergelijke geen problemen! en ook 3dmark03 liep goed dus de kaart is volgens mij het probleem niet!

Verwijderd

al een bios update geprobeert?

Verwijderd

Ja, dat zei die al..
Als je niet eens in het bios kunt komen, lijkt mij dat er iets niet goed met je kaart is. Probeer het in een andere pc, of ga terug naar de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
okey maar ik kan wel in de bios komen maar ik zie het heel slecht het beeld is zo donker dat ik bijna niets en het beeld verspringt steeds van groen naar zwart en bij zwart zie ik iets maar dan met groen is het weg

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 16:43 ]

Pagina: 1