Toon posts:

wil een brander kopen, welke en een nieuwe voeding??

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een brander gaan kopen. Maar nu zit ik met 2 vragen.

Ik heb een 250 W voeding (P3 500,128 mb sdram, geforce DDR, P3B-F, 48x philips, sb live 1024 blbla.
Is deze voeding sterk genoeg om er een brander in te stoppen???

Welke brander raden jullie mij aan???

Thanx Pieter

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Als je een goeie wilt hebben
dan zal er toch aangeraden worden om een Plextor/Yamaha te nemen.
Die zijn er zowel in SCSI al IDE in 8-speed versies.
Plextor heeft ook een 12-speed, zoals je misschien al wist.
Plextor heeft 1 jaar on-site garantie! en komt bij menig test goed uit de bus.
Qua voeding zou ik het niet durfen zeggen, maar ik denk dat het wel wil.

Verwijderd

WIL JIJ EEN GOEDE BRANDER???
nem dan de plextor 8432A... Ik heb m ook ik heb hiervoor nog wat andere writers gehad maar deze is toch echt wel de beste.. tis wel IDE maar dat maakt ECHT niet uit... IDE gaat echt perfect, en deze writer ondersteund ALLES wat een writer kan ondersteunen en de garantie van plextor.. is gewoon perfect. Deze writer brand op 8x, 12x is echt overbodig geloof me ik brand een cdtje in 9min das toch snel genoeg dacht ik zo...

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

maar deze ide plextor ondersteund geen raw!
Ik heb zelf de sony crx140 ide en die ondersteund wel raw en doet het uitstekend.
Plextor doet wel overburnen wat de sony weer niet doet.
die sony is dezelfde als hp9100i of hp9110i

Verwijderd

Philips 3610 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

ik draai op een 235watts voeding:
asus p3b-f met overklokte p3 128mb tnt1 voodoo2 4 extra coolers 13gb maxtor ide 2gb ibm scsi adaptec 2940uw philips brander scsi cdrom scsi awe64 100mbit netwerk

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Enlighten me: Wat is 'Raw'?

Verwijderd

Nou hier maar eens een andere naam voor een hele goeie brander namelijk een TEAC. Ik heb hem nu bijna een jaar en nooit iets mis mee, weinig tot bijna geen uitval.
Wat is RAW? Raw is een brand methode die cd's met een beveiliging kan copieéren je hebt er dan wel een programma voor nodig (clone cd) en je brander moet Raw ondersteunen, wat tot nu toe weinig branders doen maar ze komen er aan.

Mvg. oldman

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
Inderdaad Teac en Yamaha ben ik zelf ook zeer over te spreken.
ikzelf heb een ricoh mp6200s erin liggen ( scsi ) dat is een baggerding en ook zeer oud en heeft 1000 piek gekost toendertijd.
daarna heb ik een 2x2x24x yamaha gekocht ( ide ) met 2 mb cache die heb ik ook nog steeds heb ik weinig mee gebrand maar nog nooit een foute cd mee gehad.
en nu heb ik de teac 58s een 8x24x scsi brander en die werkt perfect
goedkoper als een plextor net zo snel minder ( nog minder ja ) proccesor vretend ( plextor 4% teac 3% ) en 4 mb buffer.
ik brand ermee op 8x on the fly audio mee en zonder ook maar een enkele fout ( waarschijnlijk omdat ie dieper brand vanwege het ontbreken van de rewrite functie )
lezen doe ik dan trouwens vanaf mijn pioneer 303 dvd speler ( scsi )

.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
owja ff vergeten ik heb zelf een 300 watt voeding maar 250 watt voeding is ook genoeg hoor.
ik wou een 300 watt met de aankomende athlon
+ het feit dat er 3 branders + een versterker equalizer in mijn pc ligt :)

.

Verwijderd

Dat bedoelde ik dus TEAC ik heb dus een 56s maar mijn volgende zal wel weer een teac worden.
Pagina: 1