Toon posts:

probleempje in fallout2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me helaas klem laten lopen door myron,is het mogelijk om hem weg te krijgen ZONDER hem voor zijn knar te schieten?:?

en nee, hem vertellen dat hij meer afstand moet houden werkt niet.ook een dag wachten met pip heeft niet geholpen.

hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderd

Ik heb bij Fallout 1 ook weleens het probleem gehad dat zon ventje in de weg stond gewoon wachten (niet met PIP) en dan gaat hij uiteindelijk wel een stukkie lopen hoor.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

Ja, ik kan je denk ik wel helpen. Ga met je cursor over Myron heen en klik dan op de muis (en vasthouden). Ga nu over het hand&pijl symbooltje heen en hij zet een stap in de richting waar je zelf naar toe kijkt. Dit zou moeten werken als het goed is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
happy happy joy joy!

het werkt,ik kan weer verder om de wereld te redden.;)

bedankt

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
in fallout2 werkt dit gelukkig ja, in fallout1 heb ik mijn team mates wel eens moeten afmaken omdat ze in de weg stonden :(

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Daarom heb ik in Fallout 1 ook nooit NPC's bij me. En in Fallout 2 eigenlijk liever ook niet.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Inderdaad liever geen NPC's behalve natuurlijk als je een grote groep gaat aanvallen kunnen ze dienen als cannon fodder:)

Verwijderd

Topicstarter
de reden om myron mee te nemen is dat hij stimpacks kan maken,dat scheelt redelijk in poen.....

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Stimpacks moet je niet kopen, die moet je jatten. Ik heb in m'n eentje de oil-rig leeg ge-gauss-ed, ik heb zo'n 150 Stimpacks moeten gebruiken en ik had er nog meer dan 100 over.

Wat je ook kan doen is de Stimpacks in een winkel kopen, en dan je poen terugjatten >:) >:) >:) >:)(wel even saven van te voren). Scheelt je een hoop op het financiele vlak.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

voordat ik er achter was gekomen dat je ze weg kon duwn schoot ik altijd alles wat in de weg stond af (tering junkies enzo..)

Wat er ook gebeuren moogh...

Pagina: 1