Ik heb vanmiddag een nieuw draadloos netwerkkaartje (PCI) in mijn pc gestopt. Nadat ik de kast weer dicht had gemaakt en hij terug op zijn plek stond, kwam ik erachter dat hij niet meer aan ging! Wanneer ik de voedingskabel aansluit en de knop op de voeding aanzet, begint wel meteen het lampje van een oud netwerkkaartje dat er nog in zit, te branden. Maar als ik de powerknop van de pc indruk gebeurt er helemaal niks. Soms draait de fan van de voeding wel één keer rond, maar slaat dan weer uit. Ik heb de kast weer opengeschroefd, en gekeken of de kabel van de powerknop naar het moederbord nog goed vastzat, dat zat hij ook.
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Is het de voeding of de powerknop? Of is het moederbord stuk? Of kan ik iets over het hoofd gezien hebben?
Ik weet niet zeker of ik het goede forum heb gekozen, want ik weet niet zeker of het aan het moederbord ligt..
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Is het de voeding of de powerknop? Of is het moederbord stuk? Of kan ik iets over het hoofd gezien hebben?
Ik weet niet zeker of ik het goede forum heb gekozen, want ik weet niet zeker of het aan het moederbord ligt..