Toon posts:

[MCE 2005] Beeld tegelijk op TV en monitor*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een progje waarmee je MCE op je TV en op je monitor kunt krijgen? Dan hoef ik dus niet elke keer te switchen.
Is voor mij niet erg, maar voor mijn vriendin wel makkelijk als het automatisch geregeld is.

Ik heb qua videokaart een ATI Radeon 9600 XT/TD128MB

thenx.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waar heb je op dit moment zelf al op gezocht - uit je topic start blijkt namelijk niet zo heel veel initiatief en dat is wel handig op GoT :)

Verder is het leuk als je nog even verteld welke versie van MCE je gebruikt - ik ga uit van MCE 2005? :)

Verwijderd

Je kunt beide display's aanzetten in het ati-configuratiescherm, dan heb je gekloond beeld en hoef je niet te schakelen. (Had je door even in ati-config-scherm te kijken ook zelf kunnen vinden)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:50:
Je kunt beide display's aanzetten in het ati-configuratiescherm, dan heb je gekloond beeld en hoef je niet te schakelen. (Had je door even in ati-config-scherm te kijken ook zelf kunnen vinden)
sorry ik zal wat vollediger zijn, ik heb wel al het een en ander geprobeert.
Ik werk met XP SP2 en MCE 2005

zie hier dat ik niet kan selecteren dat ik 2 tegelijk wil.
Afbeeldingslocatie: http://www.simonsvision.com/MCE.JPG

Heb de nieuwste drivers van de videokaart gebruikt. Niet de cd die bijgeleverd is.
Verder werkt alles in MCE, opnemen afspelen (ook op tv)...

Verwijderd

Ok kennelijk ben je helemaal nieuw wat betreft het ati configuratiescherm:

http://www.ati.com/suppor...nxpconfigenabletvout.html

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 15:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Misschien dan toch even een korte vraag over dit onderwerp:

Waar kan ik die ATI Enhanced Display Drivers for Windows XP vinden?

edit:
Wrong leg out of bed this morning? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 08-01-2005 17:15 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:39:
Misschien dan toch even een korte vraag over dit onderwerp:

Waar kan ik die ATI Enhanced Display Drivers for Windows XP vinden?
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk. Deze faq van ati is iets van 6 jaar oud. de termen kloppen niet helemaal meer. Als je anno 2005 NORMALE ATI-drivers hebt is het ENIGE dat je hoeft te doen om het beeld te klonen op de rode knop bij de TV te klikken en op apply: Beide displays zijn dan aan.Om hem weer uit te zetten klik je nogmaals op dezelfde knop (dan wordt hij rood, duh)

Een beetje uitproberen mag ook wel eens, je gaat toch niet voor elke instelling die je wilt wijzigen een vraag op het tweakers-forum stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 17:07 ]

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
of gewoon via het normale scherm van de beeldschermeigenschappen het bureaublad uitbreidne op de 2e monitor. Dan kun je ook nog eens een gewone desktop ernaast houden.
Pagina: 1