ADSL verbinding valt weg na afsluiten chat-applet? *

Pagina: 1
Acties:

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het volgende merkwaardige probleem vanmiddag meegemaakt, ik was bij iemand met een fulltime abonnement op Relatieplanet.nl waarmee je toegang hebt tot o.a. de chatbox op die site, de betreffende chatbox is een Java-Applet.

Zodra ze de chatbox afsluit nadat ze is ingelogd valt haar internet verbinding weg, als je dan opnieuw IE of Firefox opstart word er geen verbinding meer gemaakt met een website. De ADSL verbinding kan niet meer worden verbroken c.q. openieuw worden verbonden. Erg vreemd dus, ik heb de JAVA VM opnieuw geinstalleerd, andere applets geprobeerd (waar overigens geen problemen mee waren).

Is dit een bekend probleem met de Java VM? Ik heb de jongens van relatieplanet.nl gemaild maar die beweren dat het probleem niet zit in hun website maar een probleem is op de betreffende computer.

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welke java VM heb je het over :? Er zijn er twee namelijk: de MS VM (werkt alleen in IE), en de SUN JRE (Java runtime engine, werkt in IE en vuurvos :) )

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Move NT > SA

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog even een titeledit erachteraan :) Lastig om een subforum voor te bepalen trouwens; als je dit topic in SA had geopent had ik het waarschijnlijk naar NT toegeschoven ;) Maargoed; probeer er eens achter te komen waarom er geen verbinding meer is. Brand het lampje van de netwerkkaart nog wel? Is er een verbinding met de Router / Modem? Wat geven die voor online status? Hoe ziet het netwerk eruit? :)

[Java VM] relatieplanet.nl > ADSL verbinding valt weg na afsluiten chat-applet? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate