Toon posts:

BeeldResoultie gaat niet boven 800x600 pixels bij 15inch Mon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

Ik heb een pc 1.0GHZ. 128MB RAM, 15 GIG op schijf..... ZIt Windows ME op en ik heb een 15 inch monitor....

Mijn probleem is ik heb gister de demo van Football Manager 2005 geinstalleerd, maar nadat ik de pc opnieuw gestart had, was de beeldschermresolutie in 1 keer op 800x600 pixels en 16 kleuren...

Zet hem ik nu op 1024x768 pixel en dan gaat ie automatisch op Hoge Kleuren (16-bits) maar dan moet ik de pc opnieuw opstarten voordat de kleurtoepassing van kracht is, doe ik dat, is er helemaal geen wijziging in gekomen, hij blijft gewoon bij 800x600 pixels, 16 kleuren......

ik heb een kaart: Rage XL AGP 2X

Kan iemand mij helpen, maybe een reden waarom hij zo raar doet,....

ik heb alle updates van Micrsoft al binnen gehaald... en ik kan geen drver van dit kaart vinden die voor ME is geschikt.....

Iemand enig idee...

Alvast bedankt...

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Kan die videokaart wel resoluties boven 800x600 met 16-bits kleuren aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Tyranium op 08-01-2005 14:46 ]

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 13:33

wvdburgt

MacOS all the way baby!

meestal is bij resoluties de monitor de beperkende factor. probeer eens een andere monitor. dan weet je of et de monitor is of niet.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl https://bestroadtrips.nl

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-07 16:07
Als je de drivers nodig hebt, kun je ze gewoon van de ATI site halen.

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Verwijderd

Ik geloof dat bij de instal van dat nieuwe game (te nieuw IMHO voor zo'n systeem), ook DirectX een upgrade heeft gehad, en als je al relatief standaard drivers had, zijn die nu vervangen (check driver!). Download vanaf ati's website nieuwe, DX9 compatible drivers. Cataclyst kun je niks mee, je dient te kijken naar rage drivers. Ik dénk dat het een verloren zaak is, om die game en die kaart te combineren.

• deejee007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 16:02

deejee007

Ubuntu fan

:? Heb je al bij de eigenschappen van je beeldscherm gekeken en dan bij instellingen en dan geavanceerd ?
Wat zie je bij beeldscherm?
Wat zie je bij adapter
Wat staat er bij algemeen > compabiliteit ?

Niels en Lieke in the house

Pagina: 1