Ik heb een nieuw setje componenten aangeschaft, maar toen ik alles in elkaar gezet had, ging het mis.
ASUS K8V SE Deluxe
AMD 64 3000+ Socket 754
Kingston 512 Mb DDR PC3200
Hitachi Deskstar 7K250 SATA 160 Gb
ASUS TA-212 ATX Miditower
Dit zat allemaal goed, en ik heb er m'n oude AGP GeForce4 videokaart ingeprikt en mijn oude monitor er aangehangen (die allebei nog prima werken in mijn oude systeem).
Als ik 'm aanzet, gaat de processor-fan draaien, de voeding, de chassis-fan, en de HD start op, en daarna gebeurt er niets meer...
Geen beeld, geen biepjes (en geen Voice error messages, zoals mijn handleiding belooft), niks.
Het geheugen-type is conform de aanbevelingen op de ASUS site.
Een andere AGP kaart heb ik ook al geprobeerd, tevergeefs.
Kan iemand me ajb helpen? Of moet ik de boel gaan terugbrengen naar het postorderbedrijf (zo'n gedoe!)?
ASUS K8V SE Deluxe
AMD 64 3000+ Socket 754
Kingston 512 Mb DDR PC3200
Hitachi Deskstar 7K250 SATA 160 Gb
ASUS TA-212 ATX Miditower
Dit zat allemaal goed, en ik heb er m'n oude AGP GeForce4 videokaart ingeprikt en mijn oude monitor er aangehangen (die allebei nog prima werken in mijn oude systeem).
Als ik 'm aanzet, gaat de processor-fan draaien, de voeding, de chassis-fan, en de HD start op, en daarna gebeurt er niets meer...
Geen beeld, geen biepjes (en geen Voice error messages, zoals mijn handleiding belooft), niks.
Het geheugen-type is conform de aanbevelingen op de ASUS site.
Een andere AGP kaart heb ik ook al geprobeerd, tevergeefs.
Kan iemand me ajb helpen? Of moet ik de boel gaan terugbrengen naar het postorderbedrijf (zo'n gedoe!)?