Toon posts:

Ervaring met JetWay J663AS Mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring met JetWay mobo's?? :?

Presteren ze goed op het gebied van overclocken en stabieliteit en zijn ze ook nog een beetje snel?? :?

THX

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
:( |:( :r ;(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
pff kan je ff normaal reageren aub?

Sorry maar ikzelf heb geen ervaring met die mobo's.. ze zijn wel goedkoop maar verwacht daarom denk ik ook niet hele hoge kwaliteit.

Verwijderd

Ik heb ooit een Super7 mobo van Jetway gehad. Zeer instabiel. Vrijwel meteen eruitgeschopt en vervangen voor een Asus.
Ik wil niet generaliseren, maar heb al een hoop narigheid over Jetway gehoord, ook hier in GoT. Ik zou het niet doen, en even doorsparen voor een sneller en stabieler bord.

Verwijderd

Werk zelf bij een bederijf dat ook jetway mobo's levert! (ik heb er zelf een staan!) (jetway 993BS/993BN met Celeron 633!) draait verder perfect (nog geen probleemen mee gehad!

• Wreckerrm
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik heb een computer gemaakt voor mijn schoonouders met een Jetway socket a bord.
Duron 750@750 erin. No Problem, loopt als een tiet.

• PsYgHo
  • Laatst online: 31-08 01:30
Op vrijdag 05 januari 2001 22:25 schreef morgoth het volgende:
pff kan je ff normaal reageren aub?
ja , iemand vroeg me om mijn menig, die heb ik gegeven,niet echt subtiel, ok dat ben ik met je eens, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel! >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1