Gistermorgen Dell SC600 met Perc4 DC Raid5 3 schijven waarvan 1 schijf faalde.
Had hier spare schijf liggen er naartoe maar helaas ik had een hotswap en in de SC600 zitten ze gewoon rechtstreeks aan de SCSI kabel. ok kast weer dicht en Dell Support bellen voor een nieuwe HD prima is er maandag met koerier.
Maar moeten in het weekend toch Server hebben dus Server aangeprikt.
EN WAAAAH hij ziet de 3de schijf weer ah denk je gaat toch nog goed komen.
windows Start helemaal goed draadt +- 10 minuten en BLAAUW SCHERM AAAAH.
herstart vanzelf en GEEFT NTOSKRNL.EXE missing !@#$%
geprobeert deze te vervangen maar helaas gedaan via ADMIN pack van wininternals
Laatste redmiddel Setup Starten vanaf de SBS cd's maar die vind helemaal NIKS meer
D: de data schijf ziet hij nog maar C: geeft hij aan als Corrupt or damaged en Setup kun je afsluiten door F3
Terwijl ik Via Admin Winiternals Bijde Schijven Zie C en D en ook alle files en dir's er in met leesbare data kan een heleboel gecheckte doc's gewoon lezen dus zijn niet corrupt.
denk dus de alleen de opstart bestanden van Windows brak zijn.
Welke File's zijn dat precies ? en kan ik die ongestraft terug plaatsen.?
Ja en wat nu Raid Container weg gooien en opnieuw beginnen
WIL ik niet want de Backup is van vorigeweek Vrijdag en daar staan de exchange boxen niet in
HELP
Had hier spare schijf liggen er naartoe maar helaas ik had een hotswap en in de SC600 zitten ze gewoon rechtstreeks aan de SCSI kabel. ok kast weer dicht en Dell Support bellen voor een nieuwe HD prima is er maandag met koerier.
Maar moeten in het weekend toch Server hebben dus Server aangeprikt.
EN WAAAAH hij ziet de 3de schijf weer ah denk je gaat toch nog goed komen.
windows Start helemaal goed draadt +- 10 minuten en BLAAUW SCHERM AAAAH.
herstart vanzelf en GEEFT NTOSKRNL.EXE missing !@#$%
geprobeert deze te vervangen maar helaas gedaan via ADMIN pack van wininternals
Laatste redmiddel Setup Starten vanaf de SBS cd's maar die vind helemaal NIKS meer
D: de data schijf ziet hij nog maar C: geeft hij aan als Corrupt or damaged en Setup kun je afsluiten door F3
Terwijl ik Via Admin Winiternals Bijde Schijven Zie C en D en ook alle files en dir's er in met leesbare data kan een heleboel gecheckte doc's gewoon lezen dus zijn niet corrupt.
denk dus de alleen de opstart bestanden van Windows brak zijn.
Welke File's zijn dat precies ? en kan ik die ongestraft terug plaatsen.?
Ja en wat nu Raid Container weg gooien en opnieuw beginnen
WIL ik niet want de Backup is van vorigeweek Vrijdag en daar staan de exchange boxen niet in
HELP