Toon posts:

[Printer] Dell AIO 922 software probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn nieuwe Dell all in one 922 scanner/copier/printer binnen gekregen. Heb alleen een probleempje met de software, namelijk het volgende:

Ik maak gebruik van een laptop die is ingericht als printserver. Dit is een 233 MMX met 96 MB ram en daarop geinstalleerd W2k. Normaal gesproken zou elke printer daar op moeten werken. Mijn Dell printer werkt ook, alleen wanneer je de printer installeert via nieuwe hardware etc. dan installeert hij meteen zo'n hoop software tegelijk dat het afdrukken van een simpel tekstbestandje op een half a4tje ongeveer 5 minuten duurt. Nu is dus mijn vraag: is er geen mogelijkheid dat ik de printer kan installeren zonder dat hij al die "handige" utility's niet installeerd? Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Gewoon alleen de .inf pakken vanaf de cd-rom en via dat installeren ipv de dell software setup te gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik dus al gedaan, maar dan nog installeert hij een hoop utils en dergelijke. Ikzoek eigelijk iets van een driver waarmee ik dus wel de printer kan installeren, maar dus niet al die andere proggies.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:19:
ja dat had ik dus al gedaan, maar dan nog installeert hij een hoop utils en dergelijke. Ikzoek eigelijk iets van een driver waarmee ik dus wel de printer kan installeren, maar dus niet al die andere proggies.
mhzz erg gek. en wat als je de .inf file download?

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt van Dell geen losse Inf file downloaden, je moet een compleet pakket downloaden. Het zelfde pakket wat ook op de installatie CD staat. Is er een mogelijkheid om dat INF bestandje aan te passen?

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Als je bij hardware toevoegen wizzards troep gewoon een inf file tje kan kiezen, kan deze echt niet allerlei extra tooltjes vanzelf loaden, dat is juist het mooie van inf filtjes :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
En toch doet hij dit. Als ik het juiste INF filetje kies, dan gaat hij een heleboel utils en proggies installen...

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
is het een goeie printer? :P

Facts don't care about your feelings

Pagina: 1