Inlog wachtwoorden.

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo,

Ik doe nog al eens een nieuwe installatie van windows,en is het daarom steeds zo dat ik niet meer kan inloggen op GoT zelf? Het wachtwoord om te posten doet het weer wel.Dan ben ik ook gelijk ingelogd op het postings forum.

Heeft dat te maken met dat beruchte cookie,had ik die beter kunnen backuppen voor dat ik aan format begint? Of heeft dat er niks mee te maken?
Ik snap er geen fok meer van iedergeval was ik mijn oude wachtwoorden niet vergeten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm een cookie is gewoon een klein tekstbestandje die een website maakt voor jou. Daar kan bijv. je wachtwoord enzo instaan :). Als je format is die weg.... dus moet je een nieuwe maken :) Dat doe je dus door opnieuw in te loggen...

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Oke maar opnieuw inloggen met mijn bestaande wachtwoord deed ie niet meer hij gaf steeds aan Username + Wachtwoord combo bestaat niet meer,zoiets dan.Maargoed ik heb alweer een nieuwwachtwoord en kan weer inloggen.
Als het verders niet uitmaakt dat je steeds een ander wachtwoord laat toesturen oke dan :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als een combo verkeerd is dan kan dat niet aan een cookie liggen hoor :) Als dat zo was, kon je nooit cookies weggooien :P