Problemen met Level One Bluetooth stick

Pagina: 1
Acties:

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:25
Ik had gister een Level One Bluetooth stick gekocht en heb die gister meteen geinstalleerd op mijn laptop en het werkte perfect. Ik kon plaatjes van mijn mobiel naar de laptop sturen en andersom. Nu installeerde ik vanmorgen dus de bluetooth stick op mijn pc maar hij wil het maar niet doen. Ik heb hem precies hetzelfde geinstalleerd als op de laptop, maar het programmaatje waarmee je bestanden kunt versturen vind op een of andere manier de bluetooth stick niet. Windows ziet hem wel want als ik hem inplug dan zegt hij meteen dat er nieuwe hardwaregevonden is en is geinstalleerd. Ook kan ik hem gewoon terug vinden in de hardware lijst.

Als ik dat bluetooth programmaatje wil openen krijg ik dit bericht:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lagoo000/melding1.JPG

Als ik dan op OK klik dan krijg ik dit bericht:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lagoo000/melding2.JPG

Als ik hem dan vervolgens verwijs naar dat bestand dan gebeurt er niks....

Wie weet wat er fout is en hoe ik het op moet lossen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Ik heb zelf een Levelone Bluetooth stick geinstalleerd, alleen nooit de bijgeleverde software gebruikt. Ik gebruik zelf de Widcomm drivers, die werken perfect. Kan mn laptop zelfs als carkit gebruiken voor m'n nokia 6310 ;)

Wat betreft die licentie: Staat je datum/klok wel goed?

• Sunri5e
DJSmiley schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:39:
Ik heb zelf een Levelone Bluetooth stick geinstalleerd, alleen nooit de bijgeleverde software gebruikt. Ik gebruik zelf de Widcomm drivers, die werken perfect. Kan mn laptop zelfs als carkit gebruiken voor m'n nokia 6310 ;)

Wat betreft die licentie: Staat je datum/klok wel goed?
Ja de klok staat goed.... Maar kun je ook zonder dat begeleverde proggie bestanden versturen en ontvangen dan?

• DJSmiley
Moreno schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:44:
[...]

Ja de klok staat goed.... Maar kun je ook zonder dat begeleverde proggie bestanden versturen en ontvangen dan?
afaik weet wel ja.

http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927

zie dat widcomm4 er inmiddels ook is, vanavond ff proberen!

• Sunri5e
Hij geeft aan dat mijn licentie is verlopen. Ik heb hem gister pas gekocht |:( Ik wist niet dat een licentie op hardware ook al kon verlopen.

• DJSmiley
Moreno schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:28:
Hij geeft aan dat mijn licentie is verlopen. Ik heb hem gister pas gekocht |:( Ik wist niet dat een licentie op hardware ook al kon verlopen.
Hardware niet, wel de software ;)

• Sunri5e
DJSmiley schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:37:
[...]

Hardware niet, wel de software ;)
Ik heb namenlijk die nieuwe software die jij gaf gedownload en geinstalleerd en hij zegt nog steeds dat mijn licentie is verlopen

• Sunri5e
Zou hij misschien usb2.0 niet ondersteunen?

• Sunri5e
Ik heb nu dus voor mekaar gekregen dat ik wel naar mijn mobiel kan verzenden. Alleen van mobiel naar computer lukt nog niet, want hij kan de computer niet vinden.
Pagina: 1