Tot een tijd geleden had ik een draadloos netwerk lopen via een WL-018 Wireless Network Router en een WL-012 Wireless Network Adapter, nou ben ik vorige week met mijn WL-018 teruggegaan naar de leverancier vanwege een kappote voeding, deze was niet meer te repareren dus hebben ze me binnen de garantie een nieuwe WL-026 gegeven. Nu heb ik een probleem met een stabiele verbinding verkrijgen deze de WL-026 en de WL-012, als ik alles opnieuw installeer werkt het perfect, maar iedere keer valt na een paar uur de verbinding met de router weg. Windows vertelt mij dan dat er geen draadloze verbinding meer gevonden kan worden. Het enige dat de sitecom helpdesk me kan vertellen is dat ik de wireless zero configuratie uit moet zetten en de SSID netwerknaam opnieuw in moet stellen. Dit heb ik beide nu al meerdere malen gedaan zonder enig succes. Wie kan me helpen?
Ik gebruik Windows XP SP2 en de USB adapter zit aangesloten op een van de USB poorten op mijn moederbord (MSI KT3 Ultra).
Ik gebruik Windows XP SP2 en de USB adapter zit aangesloten op een van de USB poorten op mijn moederbord (MSI KT3 Ultra).