"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Als je een link geeft, wil ik ze hier ook wel even testen.
Ik heb hier heel toevallig een systeem van een kennis staan met een FX5900 en een AMD64 3000+ en een net geinstalleerde Windows XP.
Ik heb hier heel toevallig een systeem van een kennis staan met een FX5900 en een AMD64 3000+ en een net geinstalleerde Windows XP.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Zet je agp aperture size eens op 256 mb.
Xiled
Xiled
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Ik had dat eerst ook met mijn ASUS V9999GT/TD (=Geforce 6800GT met 128MB DDRI).ErikRo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:12:
Heb gisteren die 3 demo's gedload (zeemeermin, dat schip op zee, en nog een) van nvdia en afgespeeld op een 3ghz p4 en een gt6600. Ik had eigenlijk wel iets van 30fps verwacht maar ik zie gewoon het beeld updaten met 1 a 2 fps. Is dat normaal?
Ik heb mijn computer eens volledig opnieuw geïnstalleerd (waren vooral ook andere redenen voor). De nieuwste drivers geïnstalleerd en nu draaien die als een trein. Zeker dat die zeemeermin moet kunnen draaien op een 6600GT? Is die demo niet speciaal voor de 6800-serie? Nuja, zelf dan zou je een hogere framerate moeten halen...