Ik heb een progje gedownload waarmee je een crosshair of puntje op je scherm kan laten verschijnen, alleen als ik nu in een game zit om het te gebruiken knippert dat puntje of kruisje. In Windows doetie dat niet, Bij een maat van me idemdito. Is het mogelijk om het progje zo aan te passen dat hij dat niet meer doet? Als iemand een id heeft kan ik het progje wel sturen. Of kun je niet meer aan de sourcecode als het eenmaal als .exe is opgeslagen?
Ik weet niet voor wat voor game je het wilt gaan gebruiken of je het online of offline wilt gebruiken, maar online wordt dit gewoon als hack gezien
jah, gewoon offline bij VC om mijn skills met het schieten zonder crosshair aanzienlijk te verbeteren. Zogenaamde "Quick Fight" levels.1300A schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:27:
Ik weet niet voor wat voor game je het wilt gaan gebruiken of je het online of offline wilt gebruiken, maar online wordt dit gewoon als hack gezien
Voor online kan je zoiets moeilijk een hack noemen. Ik heb van genoeg mensen gehoord dat ze bij spellen waar je geen crosshair hebt, een crosshair op hun scherm plakken. Of je nu fysiek doet of via software, daar lijkt me geen verschil in zitten. Of het eerlijk is of niet is een vraag die beter in een ander topic thuishoord 
Verder, aan een executable valt verder niets meer te sleutelen. Post bovendien (relevante) source-code ter illustratie. Ik zou bijvoorbeeld willen weten wat je precies gedaan hebt om het puntje in het midden van je scherm te krijgen: welke technieken.
Een reden waarom het niet goed gaat zou kunnen zijn dat in tegenstelling tot windows applicaties, een spel directx gebruikt en direct op je videokaart zit te tekenen. Waarschijnlijk teken jij je crosshair, en ondertussen schrijft het spel er gewoon overheen. Dat schrijf jij je crosshair weer, etc. Of dat dit ook daadwerkelijk gebeurt weet ik niet, maar het is wel een verklaring voor het knipperen.
Misschien dat je, als je dat nog niet gebruikt, eens moet kijken of directx iets voor je kan aanbieden om de crosshair neer te zetten.
Verder, aan een executable valt verder niets meer te sleutelen. Post bovendien (relevante) source-code ter illustratie. Ik zou bijvoorbeeld willen weten wat je precies gedaan hebt om het puntje in het midden van je scherm te krijgen: welke technieken.
Een reden waarom het niet goed gaat zou kunnen zijn dat in tegenstelling tot windows applicaties, een spel directx gebruikt en direct op je videokaart zit te tekenen. Waarschijnlijk teken jij je crosshair, en ondertussen schrijft het spel er gewoon overheen. Dat schrijf jij je crosshair weer, etc. Of dat dit ook daadwerkelijk gebeurt weet ik niet, maar het is wel een verklaring voor het knipperen.
Misschien dat je, als je dat nog niet gebruikt, eens moet kijken of directx iets voor je kan aanbieden om de crosshair neer te zetten.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Als je het iemand stuurt is het geen p&W meerVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:22:
Ik heb een progje gedownload waarmee je een crosshair of puntje op je scherm kan laten verschijnen, alleen als ik nu in een game zit om het te gebruiken knippert dat puntje of kruisje. In Windows doetie dat niet, Bij een maat van me idemdito. Is het mogelijk om het progje zo aan te passen dat hij dat niet meer doet? Als iemand een id heeft kan ik het progje wel sturen.
Als je het als ".exe" opslaat moet het nog wel kunnen, als je het naar een executable compilet wordt het inderdaad lastig.Of kun je niet meer aan de sourcecode als het eenmaal als .exe is opgeslagen?
En als je dat niet weet denk ik dat het niet gaat lukken om die crosshair bovenop je game te krijgen
sorry maar ik heb dat progje niet zelf geschreven, misschien bleek dat niet duidelijk uit de begin post. Ik heb dit progje van een maat gekregen. Maar is het dan niet mogelijk om heel eenvoudig wél zelf iets te schrijven wat niet knippert? Het hoeft maar een zwart/rood puntje van 2px. bij 2px. in het midden van het scherm te zijn....
ik zal eens in de DirectX settings rommelenInfinitive schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:22:
Wat heeft dit met zelf programmeren te maken?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()