Toon posts:

[cark91] compatibiliteit speaker + microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is heel kort, ik weet dat het besturingskastje van de huidige cark91 niet overeenkomt met die van de nieuwe popport carkits van nokia.

Op zich vind ik dat geen probleem, mijn vraag is echter of de aansluiting voor de microfoon en de luidsprekers wel overeenkomen, dan zou ik in de toekomst mijn halve auto niet hoeven te slopen en kan ik ze laten zitten en in de nieuwe besturingskast aansluiten

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij komen die inderdaad overeen. Bij mijn nieuwe auto werd ook een nieuwe Nokia-carkit ingebouwd; aan de 'gaatjes' te zien heeft de nieuwe Nokia-carkit dezelfde aansluitingen als de oude voor microfoon en speakers. Of het dan ook gaat werken, durf ik niet te zeggen want ik heb het niet geprobeerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop het het zou me een hoop werk schelen, ik heb aansluiting voor een externe antenne, ik neem aan dat de nieuwe nokia cradles dat ook hebben?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Yep, hebben ze; ik heb ook een externe antenne.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 10:52
k heb nog een andere oplossing om niet je hele auto te hoeven slopen.
De EVO upgrade houder voor de Cark91. Dit is een houder die op de cark91 past en waar de poppoort van nokia in gaat. Dus je hoeft alleen maar een andere houder erin te klikken. Is de aanschaf van een nieuwe carkit toch even uitgesteld.

De houder is erg netjes. Ziet er eigenljk uit als een originele.
Zie:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=CARK91_CONVERTER

Ik heb hem zelf gewoon bij een inbouw bedrijf aangeschaft.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:47
Komt overeen, heb zelf pas nog een cark 91 omgebouwd naar cark 126 (met bluetooth en gewone popport houder voor 6230.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat die convertor zo'n 100 euro kost terwijl een complete carkit 130 euro kost. Het gaat mij niet om iets voor de korte termijn (de 6310i werkt nog goed) maar meer voor de lange termijn. Ik kan me voorstellen dat die carkit nog in prijs zal dalen en in mijn situatie scheelt het weinig extra tijd om ook de besturingsunit te vervangen

O shit, ik zie net dat die prijs zonder houder van 50 euro is. Die carkit gaat dus zo'n 180 euro kosten, en dan gaat het dus wel schelen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 08:00 ]

Pagina: 1