Bluetooth Icoon Taakbalk Weg

Pagina: 1
Acties:
  • 1.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
Ik heb het volgende probleem:

Als ik Windows gewoon opstart dan laden alle icoontjes bij mij in de taakbalk, behalve het bluetooth icoon. Ik heb een Logitech Dinovo set met zo'n bluetooth dongle. Versie 2.22 van setpoint gebruik ik en zou dus moeten werken.

Wel heb ik een bluetooth icoon op mijn bureablad, maar ik denk dat het dus niet goed werkt.

Mijn toetsenbord en muis e.d. zijn wel goed aangesloten, maar zogauw ik een telfoon (Nokia N-Gage QD) wil connecten met m'n pc, krijg ik een melding dat hij niet kan pairen. Probeer ik het vanuit de computer dan doet hij het wel, maar doet er erg lang over.

Als ik dan vervolgens de telefoon via nokia phone suite wil verbinden zegt nokia phone suite gewoon dat het niet gaat, nadat hij het password heeft opgegeven en ik dit ook op de telefoon heb ingetikt. En ook dit duurt weer heel erg lang.

Ik vind het erg raar, want ik weet zeker dat ik dat icoontje eens gezien heb in mijn taakbalk. Hij was toen blauw en het tekentje erin was groen.

Ook werken alle functies van het toetsenbord, zodat het ook aangeeft dat de bluetooth wel goed moet werken.

Ik kan dus niet verbinden via de telefoon naar de pc, want ik krijg geen pop-up met de vraag voor de key. Ik denk dat dit dus door het 'verloren' taakbalk-icoontje kom.

heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Software eens opnieuw installeren ??

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
ZeRoC00L schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:26:
Software eens opnieuw installeren ??
Heeft geen zin. Geprobeerd, maar doet hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107121

Ik heb hetzelfde. Ook bij mij staat het niet in me taakbalk maar het werkt wel perfect. Heb je wel in de lijst gekeken of jou telefoon compatible is met DiNovo? Niet iedere telefoon werkt er mee :/ .

Ik moet zeggen dat ik zelf Float's Mobile Agent gebruik voor mijn t610 en dat werkt perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107121 op 08-01-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

met mijn nokia (6230) duurt het ongeveer 20 seconden voor hij connect met mijn pc dus ik vermoed dat dit normaal is.
als je kijkt bij netwerk en internet verbindingen dan moet er ook een icoon bijstaan van bleutooth.
Ik heb verder geen drivers van mijn dongle geinstalleerd alles door windows XP met SP2 laten regelen.
in mijn geval heb ik mijn gsm een naam gegeven en deze staat ook verwerkt in mijn bleutooth settings.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

bij XP staat ie ergens bij Start > Programma's > bureau asscoccaires > communicatie
daar staat dat blauwe icoon bluetooth weer.
ook ergens in de opties kan je zeggen dat hij altijd in de systeemtray moet blijven staan (is default niet aangevinkt)

bovenstaande is bij Winxp SP2 (Sp2 heeft d8 ik alleen bluetooth ondersteuning)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met Hardware te maken :?

Vragen over icoontjes in de taakbalk horen bij Software Algemeen danwel Windows Operated Systems thuis, zeker als hij verder gewoon werkt, en telefoons die op PCs aangesloten kunnen worden zijn Gadget Talk materie. Graag niet zomaar in OH dumpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.