Toon posts:

x700 overclocking ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag

vraag kan je de Sapphire X700 Pro 256mb "Overclocken" [dacht van wel] hihi

maja de vraag is HOE ? :D

kan iemand me helpen ! :p

greetz >:)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:25

Piggen

Lekker bakkie

Ik geloof dat bij Sapphire kaarten altijd het programma Redline zit. Daarmee kun je overclocken.

Maar doe het rustig aan, zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
oke ik weet niet als dat prog daar bij zat heb eigenlijk cd van drivers nooit gebruikt direkt laaste nieuwe van www.ati.com afgehaald ! ga eesn prog dowloaden :p

ja tuurlijk voorzichtig !!! :p

hmmmm raar ik heb redline prog niet op cd staatn
weet iemand link voor dat programma weet alleen maar waar ik update kan afhalen maar ben daar niet veel mee greetz

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 06:55 ]

Verwijderd

Euh, en dan nu in Nederlands, met leestekens:

Kijk rond, en zoek naar een ATI topic, daar staan tools in zoals Rivatuner, of Powerstrip. Die kunnen ATI kaarten overclocken. Er zijn zat tools te vinden, en die staan ook wel in de search.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 22:16

Nik

Welkom op GoT Bloody55!

Misschien kun je in het vervolg proberen wat duidelijker te typen, met leestekens enzo, dat leest gewoon makkelijker, en meer mensen zullen je helpen.

Mijn advies, download Powerstrip (te vinden met Google), en ga eens op zoek naar wat de mogelijkheden zijn. Als je nog geen kaas van overclocken hebt gegeten kun je makkelijk je videokaart kapot maken, en dat wil je natuurlijk niet! Alvast een goede tip: overclock in kleine stukjes, en vergeet niet te testen of je videokaart het ook onder stress aan kan! Draai dus na iedere kleine overclock eens een spel óf bijvoorbeeld 3DMark. Zie je "rare dingen" (=artifacts) die er niet horen, clock je kaart dan terug!

Succes met OC!

[ Voor 25% gewijzigd door Nik op 08-01-2005 07:59 ]

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/525314 de DOC FAQ.

En op Got groeten we elkaar automatisch, dus hoeft dat niet onder aan je post. Welkom

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Welkom op GoT :)

Voor dit soort vragen hebben we een groot aantal faq's geschreven. Omdat je het in dit geval puur over een videokaart hebt moet je even in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (van het subforum Videoplanken & Beeldkanonnen ) kijken. Daar vind je het volgende linkje: Hoe klok ik mijn videokaart over?

Lees dat maar eens op je gemak door, en ga het eens proberen :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.