[Gerucht] iHome

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Het begint een vast ritueel te worden, foto's van nog niet gereleasde Apple producten in een lift. Engadget bericht over een Media Centre, van Apple.

Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/0882345133590878.JPG?0.809177525563929

Er zijn genoeg aanwijzingen voor een fake. Toch past het product binnen de 'digital home' strategie van Apple.

Mocht ie wel echt komen... tjah :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48
okay, ik kan me iets voorstellen...

maar zegt het gerucht ook iets over wat je precies kan doen met het kastje...?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ Gerucht] Nieuwe mini iMac[/rml]

Margoed, het was vroeg zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
Ziet er nogal fake uit;

1: Apple stopt hun producten altijd onder de accesoires die meegeleverd worden.

2: Design van de doos is niet "Apple" genoeg om ervoor door te gaan.

3: De achterkant van het kastje: de aansluitingen zitten mij enigzins onlogisch.

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/0882345133590878.JPG?0.809177525563929
De doos lijkt op een iBook of PowerBook 12" doos waar ze printjes omheen hebben geplakt...
Kijk maar op de foto('s) hoe het om de randen zit...

[ Voor 34% gewijzigd door Uberprutser op 08-01-2005 09:42 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54

Tarin

Just plain weird.

Ik denk fake.. hij wordt neergezet als 'media centre' (dan denk ik aan de tegenhanger voor de onder-je-tv-pc's, WMC enzo) maar daar mis je toch een paar aansluitingen (kabel, uberhaupt monitor/beeld uit).
En het lijkt me een onhandig formaat/model om een of andere reden.. je kan er denk ik niet fatsoenlijk iets (een monitor?) op zetten zonder hem te beschadigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 08-01-2005 10:01 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het lijkt net een gevouwen stuk karton op de andere foto's. Ik weet niet waarom maar hij ziet er zo fake uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:12

bonzz.netninja

Niente baffi

zoals ik ook las in de link
Waarom wordt er engelse spelling gebruikt? centre ipv de amerikaanse center...dat lijkt me vooral obscuur

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Zwerver ramt dit topic dicht.

Geruchten topics alleen indien het op > 2 sites heeft gestaan EXCLUSIEF T.net zelf.

einde mededeling

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.