Toon posts:

CSS bevriest voor 5 a 10 seconden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Counter-Strike Source speel, dan gaat ie raar doen na ongeveer een uurtje. Hij bevriest dan ongeveer 5 a 10 seconden, en dat gebeurt dan om de paar minuten.
Ik heb vandaag al WinXP en heel Steam opnieuw geinstaleerd, en ik hoopte dat dat zou werken, maar helaas.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik had ook eens zo'n vaag probleem in ET. Wat gebeurt er precies? Bevriest het beeld, dus blijft het beeld op het laatste frame hangen of verandert het scherm in allemaal vage kleuren door elkaar. Je ziet niet meer dat je CSS aan het spelen bent.

En wat gebeurt er met het geluid op het moment dat hij bevriest. Gaat het geluid door waar het gebleven was dus op dezelfde toon verder of gaat het uit?

En hoor je ook piepjes of zo uit je kast komen?

Wat je van te voren nog wel kunt proberen is de temperatuur van je systeem te checken. Is die goed of erg hoog?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Wat zijn je specs?
Welke drivers gebruik je?
Wat voor internetverbinding heb je?
Op wat voor servers speel je?
Wat voor netwerk heb je thuis liggen?
Firewall/router ertussen hangen?

Is het niet simpelweg gewoon lag? Of packet loss?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 19:19
Lijkt me gewoon lag..
enige wat je achter moet komen of het je internetverbinding is of een programma dat je draait.

tik Msconfig in uitvoeren (voor windows XP)
Selecteer "selective startup"
onselecteer "startup items"

nu moet je je computer restarten, nu start windows up, alleen zonder extra programma's
als CS nu nog lagt, ligt het aan je verbinding en moet je een post maken in Internet en telefonie.

Werkt het nu wel, dan ligt het aan een van de programma's die draaien. dus voeg je programma's toe aan je start-up en test je na elk nieuw programma.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Na een uurtje en dan om de paar minuten klinkt als een temperatuurprobleem. Heeft je case voldoende ventilatie?

• Coldcat

Coldcat

HODL

En heb je al je drivers geupdate en als dat niet werkte eerst nog eens ouwde drivers geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

AthlonXP 2600+
A7N8X Deluxe rev 2
1GB Corsair PC3200 geheugen
XFX 6600GT AGP
350W Aopen voeding

nForce drivers : 5.10
ForceWare drivers : 67.03

Enkel het beeld blijft hangen, dus niet het geluid. En hij blijft dan dus de laatste frame weergeven.
Ik heb het probleem op verschillende servers gehad. M'n temps worden ook niet echt hoog. En m'n internet verbinding is ADSL achter NAT. Maar dat geeft nooit problemen eigenlijk. Ik heb hiervoor wel vaker online shooters gedaan, en als ik dan veel lag had dan uitte zich dat iig niet in freezes van 5 a 10 seconden. Sowieso is me ping vaak hoogstens 50.

Ik denk niet dat het een ander programma kan zijn aangezien ik windows net opnieuw heb geinstalleerd en er dus weinig op de achtergrond zal draaien. Hoewel me nu tebinnen schiet dat het mischien door MBM5 komt. Dus dat kan ik iig al proberen.

Ik heb dit probleem tot nu toe enkel in CSS gehad.

Verwijderd

CS:Source is nog in ontwikkeling, het kan ook nog een bug zijn. Submit ook een bugreport van CS:S. Je weet het nooit.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bij mij was het opgelost toen mijn brander stuk ging en dus uit mijn pc ging. Koppel eens alle overbodige hardware uit. (zoals je cd/dvd drives, eventuele PCI kaarten en printers). Misschien helpt dat.

En heb je je temperatuur al nagekeken?

Pagina: 1