Zoals jullie misschien wel bekend word er tegenwoordig veel geexperimenteerd met technologie van projectie op 'mist' De zogenaamde fogscreens geven echt een ultieme multimedia ervaring om het maar zo te zeggen. Voorbeelden kun je vinden op http://www.fogscreen.com/ Nu heb ik dat eens bekeken, maar een dergelijk scherm word me qua kosten dus veel te gek, dus waarom zou ik zelf niet eens kijken of ik zoiets kan maken.
Ik ben daarom opzoek naar meer informatie achter de techniek, en dan gaat het voornamelijk over de techniek van het creeren van het 'scherm' en niet zo zeer de projectie. Wellicht dat we er een leuk project van kunnen maken en heeft straks elke forum bezoeker zon cool scherm op zn kamer staan
Alvast bedankt!
Ik ben daarom opzoek naar meer informatie achter de techniek, en dan gaat het voornamelijk over de techniek van het creeren van het 'scherm' en niet zo zeer de projectie. Wellicht dat we er een leuk project van kunnen maken en heeft straks elke forum bezoeker zon cool scherm op zn kamer staan
Alvast bedankt!