Ik zit dit bericht nu in Veilige modus te schrijven omdat mijn comp steeds crasht/freeze, opgevolgd door de welbekende nv4_disp.dll BSOD.
Ik weet dat dit een welbekend probleem is en heb na z'n 14 uur zoeken en proberen nog steeds geen oplossing gevonden. Daarom doe ik een beroep op mijn mede tweakers
Ik heb al gedaan:
- Winxp sp2 2x opnieuw geinstaleerd
- meerdere malen nieuwe en oude drivers geprobeerd en verwijderd met Driver Cleaner 3
- MOBO Bios geupdate
- Veel verschillende bios'en van andere 6800LE kaarten geprobeert plus een aantal zelf ge-edit
- fast wright disabled
- met riva tuner aan de gang geweest
- VIA 4 in 1 Drivers geupdate
- Meerdere malen op het punt gestaan om m'n comp uit het raam te ********
Maar dit alles was ter vergeefs
Mischien ook handig om te weten mijn config:
- XFX 6800LE 128mb AGP (8x)
- Asus A7V600 (via KT600 chipset)
- AMD Athlon XP 3200+
- 400 watt Q-tec PSU
- 200GB S-ATA Seagate Barracuda
Deze videoplank heeft het eerder wel gedaan op de zelfde config alleen na grondige restoratie van mijn kast, zoals kabels wegwerken, waterkoeling uitgebreid, S-ATA maxtor 200GB vervangen door seagate omdat mijn maxtor was overleden.
Is het mogelijk dat het een defect is van m'n kaart in plaats van software/drivers???
Of zijn er nog meer dingen te proberen???
Alvast bedankt Jongens (en natuurlijk Meisjes
)
Ik weet dat dit een welbekend probleem is en heb na z'n 14 uur zoeken en proberen nog steeds geen oplossing gevonden. Daarom doe ik een beroep op mijn mede tweakers
Ik heb al gedaan:
- Winxp sp2 2x opnieuw geinstaleerd
- meerdere malen nieuwe en oude drivers geprobeerd en verwijderd met Driver Cleaner 3
- MOBO Bios geupdate
- Veel verschillende bios'en van andere 6800LE kaarten geprobeert plus een aantal zelf ge-edit
- fast wright disabled
- met riva tuner aan de gang geweest
- VIA 4 in 1 Drivers geupdate
- Meerdere malen op het punt gestaan om m'n comp uit het raam te ********
Maar dit alles was ter vergeefs
Mischien ook handig om te weten mijn config:
- XFX 6800LE 128mb AGP (8x)
- Asus A7V600 (via KT600 chipset)
- AMD Athlon XP 3200+
- 400 watt Q-tec PSU
- 200GB S-ATA Seagate Barracuda
Deze videoplank heeft het eerder wel gedaan op de zelfde config alleen na grondige restoratie van mijn kast, zoals kabels wegwerken, waterkoeling uitgebreid, S-ATA maxtor 200GB vervangen door seagate omdat mijn maxtor was overleden.
Is het mogelijk dat het een defect is van m'n kaart in plaats van software/drivers???
Of zijn er nog meer dingen te proberen???
Alvast bedankt Jongens (en natuurlijk Meisjes