Toon posts:

p166@200 en tbird900@1000 netwerk spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag een topic staan of p100 netwerk spellen, dus dacht ik laat ik deze ook maar openen aangezien ik die topic niet il 'vervuilen' en omdat dit een andere configuratie is.

Ik heb een tbird900@1000 en een 166@200, die wil ik ook graag aan elkaar aansluiten, zodat ik ook wat spelletjes kan spelen tegen vrienden, zonder gesjouw.

Wie heeft er wat leuke tips!

De specs van de 'bottleneck' ;)
P166mmx@200
48mb ram
Voodoo3-2000 16mb pci
6,4gyg maxtor 5400 rpm

Verwijderd

Grand Theft Auto 1
Quake 1
Grand prix 2

Verwijderd

Topicstarter
dus eigenlijk hetzelfde als op de p100..
eens kijken of ik dat wel de moeite vind, want die spellen speel ik nooit meer.

Verwijderd

GTA 2 doet het ook perfect hoor.
Quake 2 kan ook mooi.
NFS 3 ook lekker
Red Alert etc
LaserArena :)
En ik denk dat met die V3 hl ook nog wel te spelen is, ok met 30 fps ofzow maar toch...

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Red Alert 2 (zeker heel vet)
Unreal Tournament
Quake II
NFS 3&4
Bomberman (roeleert!)
SWAT 3
Motoracer 2
TOCA 2
Rainbow 6
etc

Divide and conquer.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 05 januari 2001 17:37 schreef G3R10 het volgende:
En ik denk dat met die V3 hl ook nog wel te spelen is, ok met 30 fps ofzow maar toch...
HL is wel te spelen, maar dan moet je niet de openair levels spelen, of iig te grote levels. Ik heb het op een P200MMX gespeeld, maar kreeg dus problemen met die grote levels... 10 a 12 fps :( Is niet leuk, beetje voor sitting duck spelen... ;(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

HL is wel te spelen, maar dan moet je niet de openair levels spelen, of iig te grote levels. Ik heb het op een P200MMX gespeeld, maar kreeg dus problemen met die grote levels... 10 a 12 fps Is niet leuk, beetje voor sitting duck spelen...
Hehe ik ken het. Heb heel ff met een 166mmx Voodoo 1 bij een hl clan gezeten...totdat bleek dat ik levels als bootcamp met geen mogelijkheid goed kon spelen :)
Maar ik denk dat het met die v3 toch wel een stuk beter moet lukken hoor.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die voodoo3 kan het allemaal wel aan.. cpu is alleen een beetje de bottleneck.. Quake2 kun je iig wel goed spelen (ik haalde met p233 voodoo3 max. 120fps :P) Unreal Tournament draait ook wel redelijk, maar in multiplayer ben je toch automatisch de verliezer ;(.. het draait allemaal net wat minder.. Hetzelfde met Halflife Counterstrike.. en zoals gezegd de open levels gaan echt traag. Ook als er veel mannetjes in beeld zijn gaat het niet snel.. 1 on 1 gaat dan nog redelijk (als je gaat campen dan...:P).
Quake3 kun je ook nog proberen, maar ook hierbij hetzelfde verhaal....

Verwijderd

Heej, laat ik nou net dezelfde setup hebben staan.

P166MMX@200
2 Mb VGA
32 Mb EDO

en

TBird900@1000
64 Mb Radeon DDR
256 Mb CAS 222

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nouja... een p200 met voodoo3 is nog wel ff een wereld van verschil in verg. met een p200 met 2mb kaartje... :+

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal :) er kan nog best veel op, Cool! Ik zal eens wat spellen onder het stof vandaan gan halen en een tweede netwerkkaart kopen want dit vind ik wel de moeite :)

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 01:37 schreef rick_h het volgende:
nouja... een p200 met voodoo3 is nog wel ff een wereld van verschil in verg. met een p200 met 2mb kaartje... :+
Helaas ja.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Effe opnieuw

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 05 januari 2001 17:47 schreef wimpie het volgende:
Red Alert 2 (zeker heel vet)
Unreal Tournament
Quake II
NFS 3&4
Bomberman (roeleert!)
SWAT 3
Motoracer 2
TOCA 2
Rainbow 6
etc
Euhhhhh, red alert 2:?
Volgens mij, kan me vergissen, heb je daar minimaal 64 Mb voor nodig. Effe checken....Hee, ik heb gelijk:).

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Red alert 2 draaide ook op een p166 32 mb bij mij en het is dezelfde engine als tibsun en heb weleens gelezen dat die het op een p90 zelf deed, en trouwens ik kan met mijn p233 met voodoo2 ook goed ut spelen als ik de setting een beetje bescheiden houd:).

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-12 21:11
hmm vreemd he, weet je wat je eens moet doen? RedAlert 2 hoesje uit maleisië bekijken en die uit nederland....

hmmz daar zeggen ze dat ie wel draait op een P133 met 2 mb VGA en 32 MB ram :+

en die systeemeisen hier in nederland zijn toch iets hoger, hmmm is dat niet een typsich geval van dat ze hier graag sneller willen dat je een nieuwe pc koopt??

(hier kunnen de mensen dat beter betalen als in maleisië)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ga ik die 166 wel upgraden, een ander mobo en andere proc erin. Ik zat te denken aan een duron600 (lekker goedkoop) alleen dan zoek ik nog een goedkoop 2e hands mobo erbij met multiplier settings. Ik heb al goede koeling ervoor.. En de rest heb ik allemaal nog liggen (kast 300watt, geheugen etc)

Dan kan ik via het crosslink netwerkje een beetje echte spellen spelen :) quake3 etc.

Bedankt voor de tips alvast allemaal
Pagina: 1