Alternatief voor Outlook adresboek & kalender? *

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zoek een programma, buiten Outlook om, die mijn adressenboek kan beheren en eventueel ook mijn kalender (mag ook een ander programma zijn).

Dit omdat ik het in Outlook nogal onhandig vind gaan allemaal, ook te weinig functies, vooral bij de kalender. Nou zijn deze programma's er wel, maar ik wil (en dit geld vooral voor de contactpersonen, wat minder voor de kalender) de items goed kunnen exporteren naar Outlook, en dat werkt met bijna alle programma's niet goed.

De reden dat ik Outlook gebruik is dat ik binnenkort een pocketpc aanschaf en dan gaat alles syncen makkelijker met Outlook... En misschien wel de grootste reden, ik vind de exportfunctie van Outlook heel erg irritant, ik wil eigenlijk gewoon een adressenboek waarbij ik de locatie van de adressen op mn harddisk zelf kan bepalen.

Heb al 2 avonden lopen zoeken maar kan niks vinden :'(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:53

Outerspace

Admin General Chat
Ik neem dus aan dat je een soort van agenda programma wilt hebben :?
http://gathering.tweakers...FILTERS%5D=&select_forum=

Maar ik heb zelf even voor je gekeken: OfficeTalk

Wauw, een sig!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je wilt nog meer functionalieteit dan Outlook al heeft? Snap niet echt wat je er aan mist. Je kan in Outlook ook zelf opgeven waar de pst file (met mail, agenda en contactpersonen) moet staan. Je moet alleen even weten hoe je dat doet.

Zeker als je een PocketPC gaat gebruiken zou ik het lekker bij Outlook laten. Andere programma's synchroniseren naar mijn weten net iets minder compleet...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit omdat ik het in Outlook nogal onhandig vind gaan allemaal, ook te weinig functies
Kun je dit eens wat meer toelichten? Waarom geen Outlook; welke functies mis je precies? Ik pas je topictitel nog even aan :)

Extern adressenboek/kalender > Alternatief voor Outlook adresboek & kalender? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate